Heippa! Kiikarissa olisi otsikon mukainen peli. AUTTAKAA toivottavasti joukkoonne liityvää PAJEROMIESTÄ. ;D Autosta oli kuulemma mennyt 10 tkm sitten vesipumppu
ja kansipahvi oli ehtinyt kärähtää toiselta puolelta V-asetelmaa. Pahvi kuulemma on vaihdettu ja samalla on tsekattu venttiilien kunto jne. MIHIN pitäisi kiinnittää huomiota tulevalla koeajolla niin että saan varmuuden siitä että remppa on tehty huolella???
Toinen autoa vaivaava vika on kuulemma oikutteleva startti. Startti on vaihdettu ja vika on jäljitetty olevaksi joko 1) virtalukon pohjassa tai 2) automaattilaatikon P / N -vaihteen haistavassa ja starttauksen estävässä kytkimessä / sensorissa. Virtalukon pohjan vaihtaminen menettelee (saa antaa neuvoja jos on jotain hyväksi havaittuja jippoja...). Kerrotteko miten löytyy tuo automaattilaatikossa oleva kytkin/sensori ja miten se vaihdetaan. Onko tämä kovin yleinenkin vika Pajeroissa?
Kiitoksia avuliaisuudesta jo etukäteen.
...ja näin ajelen kohta Pajerolla :driver ja autan kanssaveljiäni täällä kysymyspalstalla. 8)
ja kansipahvi oli ehtinyt kärähtää toiselta puolelta V-asetelmaa. Pahvi kuulemma on vaihdettu ja samalla on tsekattu venttiilien kunto jne. MIHIN pitäisi kiinnittää huomiota tulevalla koeajolla niin että saan varmuuden siitä että remppa on tehty huolella???
Toinen autoa vaivaava vika on kuulemma oikutteleva startti. Startti on vaihdettu ja vika on jäljitetty olevaksi joko 1) virtalukon pohjassa tai 2) automaattilaatikon P / N -vaihteen haistavassa ja starttauksen estävässä kytkimessä / sensorissa. Virtalukon pohjan vaihtaminen menettelee (saa antaa neuvoja jos on jotain hyväksi havaittuja jippoja...). Kerrotteko miten löytyy tuo automaattilaatikossa oleva kytkin/sensori ja miten se vaihdetaan. Onko tämä kovin yleinenkin vika Pajeroissa?
Kiitoksia avuliaisuudesta jo etukäteen.
...ja näin ajelen kohta Pajerolla :driver ja autan kanssaveljiäni täällä kysymyspalstalla. 8)