pajeroiden laturit.

we18fi

New Member
Liittynyt
4 Marraskuu 2012
Sijainti
kokkola
on se kumma vehe tuo napero, melkeen 8kk ilman vikaa ja nyt taas laturi.
näyttää siltä että naperon laturi kestaa 18-36kk käytöstä riippumatta.

tällä kertaa se menisillee että ensin palo kaikki merkki valot himmeästi ja kun paino kaasua yli 2000rpm ne katos ja nyt sitten mikään hälyytys valo ei pala mutta ei lataa purkaa vaan. enen kun starttaa niin varotus valot syttyy ja sammuu niin kuin pitääkin kun auto käy.


kauanko teillä on klapurit kestänyt?
 
Vs: pajeroiden laturit.

Niissä on paljon laatu eroja varsinkin jos on ns. Kierrätys laturi...
Ja kyllä ne on kestäny monesti yhden koneen iän.
 
Vs: pajeroiden laturit.

Mulla tais edellinen olla ajettu hiukan yli 300tkm kun uusin laturin. Auto kun oli jo ehtoo puolella niin en raaskinut uutta laturia ostaa vaan nappasin purkaamolta laturin. Ainakin tuossa minun vanhassa laturissa oli sellainen rakenne että ei itse kehdannut ruveta korjaamaan, hiilet ehkä vaihtas mutta kun diodi-silta meni niin ois mennyt rakenteluksi, vai oisko jopa ollut sillain että osat ois niin paljon maksanut että uuden laadukkaan laturin ois melkein saanut sillä rahalla.
 
Vs: pajeroiden laturit.

Mulla meni just ällässä vuoden vanha laturi. Latausvalo sammuu kierrosten kanssa, mutta ei se kuitenkaan enää lataa. Juuri ja juuri pääsin pimeällä himaan, ja sitten ei enää jaksanut startata. Mikä noissa hajoaa, aina säädin vai? Ajoin sillä ehkä 5000tkm.
 
Vs: pajeroiden laturit.

mullon kans käyny nuon mutta sain vaihrettua vaikka puolenvuoren takuu oli ohi.oli tanskalaane tehaskoriattu.koita vierä takas ja rutaja.katto ainaki että kaikki johorot on kii.
 
Vs: pajeroiden laturit.

Jos joku haluaa itse kunnostella niin minulta löytyy jonkin verran uusia alkuperäisiä laturin sisuskaluja noihin vanhempiin Pajeroihin ja vastaaviin malleihin... Yksityisviestillä voi kysellä tarkemmin ja mielellään oikeanlaisen osan varaosanumeron kanssa niin olis helpompaa... :)
 
Takaisin
Ylös Bottom