pajeron LSD perä ja sen toiminta.

we18fi

New Member
Liittynyt
4 Marraskuu 2012
Sijainti
kokkola
alotan uuden keskustelun kun en oikeen löytänyt kunnollista ketjua.


ja sitten asiaan viime tiistaina oli kunnon suoja keli ja käytin kinnas nahkaa juoksemassa niin upotin naperon lumeen niin huomasin semmosen asia että kun perä upposi sillee että vasemman puolen rengas painu niin alaskun joustoa oli ja oikea puoli pysy niin ylhäällä kun joustoa riitti kun kelkka reitille jäi.
no kiinni oli ja kunolla se piru veti vain vasemmalla rattaalla, 15min kaivelun jälkee kaivoin sen rattaan esille ja koitin käsin pyörittaa sitä niin ei pyöriny eli siis perä lukittaa mutta kun moottorilla vedättää niin ei lukita vasta kun vetää käsijarrun tosi tiukalle.
onko mulla ollut samanlaisia ominaisuuksia??
 
Vs: pajeron LSD perä ja sen toiminta.

Eli toimii aivan kuten vanhan kitkan odottaakin toimivan,eli luistaa tarvittaessa. Käkkärillä se tosiaan saa pitämään,ja kiristämällä siitä saa sellaisen että asfaltilla kääntämisestä tulee todella mielenkiintoista.
 
Vs: pajeron LSD perä ja sen toiminta.

levylukossa normi homma.kun toinen rengas ei pidä,niin voimaa siirtyy lukon jousien painaman kitkan mukainen määrä sille pitävälle renkaalle.

tästähän oli juttua aikasemminkin,ja ainakaa minä en saanut selvää onko lukko momentin mukaan kiristyvää mallia,vai umpi mötikkä,missä on aina sama kitkavakio.

jos kyseessä ois se kiristyvä malli,niin sen saa menemään lukkoon ainaki hetkeks,kun ampuu kytkimellä äkkilähön renkaille.
 
Vs: pajeron LSD perä ja sen toiminta.

Nuhapumppu sanoi
Eli toimii aivan kuten vanhan kitkan odottaakin toimivan,eli luistaa tarvittaessa. Käkkärillä se tosiaan saa pitämään,ja kiristämällä siitä saa sellaisen että asfaltilla kääntämisestä tulee todella mielenkiintoista.

joo nyt kun on asvalttia niin jyrkän mutkan kun st 1 menessä tekee niin joskus rattaat ulisee eli siis pukkaa morsekoodia ja sen tuntee nytkäyksenä autossa.
 
Vs: pajeron LSD perä ja sen toiminta.

Onko siellä perässä öljyä jos rattaat ulisee? :D

Jos taas renkaat ulisee, niin onko siellä perässä oikeata LSD-öljyä?
 
Vs: pajeron LSD perä ja sen toiminta.

tarkistin sillon kun laitoin laatikkoon ja jakiksee öljyä että molemmissa perissä oli hyvät puhtaat öljyt perässä oli oli eri väriset öljyt kun etuperässä mutta nyt olen kyllä ruvennut miettimään että pitäskö laittaa oikeen lsd redlinet sinne takaperään.


HiluxMan sanoi
Onko siellä perässä öljyä jos rattaat ulisee? :D

Jos taas renkaat ulisee, niin onko siellä perässä oikeata LSD-öljyä?
 
Vs: pajeron LSD perä ja sen toiminta.

galantisti sanoi
levylukossa normi homma.kun toinen rengas ei pidä,niin voimaa siirtyy lukon jousien painaman kitkan mukainen määrä sille pitävälle renkaalle.

tästähän oli juttua aikasemminkin,ja ainakaa minä en saanut selvää onko lukko momentin mukaan kiristyvää mallia,vai umpi mötikkä,missä on aina sama kitkavakio.

jos kyseessä ois se kiristyvä malli,niin sen saa menemään lukkoon ainaki hetkeks,kun ampuu kytkimellä äkkilähön renkaille.
Vakiokireys lukko,tai niin ainakin minä luulen kun lukossa ei ole erillisiä jousia vain sellaiset kuperat jousiprikat jotka pitää levyt tiukasti toisissaan. Ja LSD öjy kannattaa laittaa jossei lukkoa ole kiristänyt metsäkäyttöä ajatellen,pysyy kitkapalat pidempää ehjänä kun öljyssä on lisäaine luistoa helpottamaan,itse kun en tiellä enää paljoa aja niin kiristin tuon lukon laittamalla toiset jousiprikat väärinpäin ja lisäksi 1mm shimmin ;D
Tuossa imperion ottama kuva puretusta lukosta,http://imperio.1g.fi/kuvat/exautot/Pajero/Huollot/Taka-akseli2/Photo+6.8.2011+18.48.18.jpeg
 
Vs: pajeron LSD perä ja sen toiminta.

off toppikkia hieman mistä muuten saan nuo jarru kilvet noille taka rummuille on ruoste syöny ne kokonaan pois...
 
Vs: pajeron LSD perä ja sen toiminta.

mitä lsd öljyä olette käyttäneet???
on se mystinen tuo perä sillon talvella se luisti ja nyt sitten se pitää niin perkuleesti että ei uskois että on lsdperä.
 
Takaisin
Ylös Bottom