Kuulin huhuja että jonkin pajeron (gen1) moottori saattaisi sopia mazda b2200 80 luvun lopun lava-autoon.
Tällä hetkellä mazdassa on 2,2l diiseli ja manuaali laatikko (takaveto). Tämän kuulemani huhun mukaan mazdan vaihdelaatikkoon
sopisi pajeron moottori...
Harmittaa valtavasti kun pari vuotta sitten tuli vaihdettua pajerooni kytkin ja oli moottori irrallaan, ja parin metrin päässä
olisi ollut kyseisen mazdan vaihdelaatikko ja moottori lattialla, ja en silloin hoksannut vertailla niitä. :seina
Mikäköhän pajeron moottori voisi sopia? (kriteereinä että on diiseli ja turbo)
Onko eroja pajeron eri vaihdelaatikoinden kiinnityksissä moottoriin?
Erikokoisia kytkimiä riippuen että onko vanha "galant" laatikko taikka uusi "canter" laatikko?
Ja mikäli on kokemusta tämän tyylisestä moottorin vaihdosta saa mielellään antaa vinkkejä.
tulipa siinä paljo kysymyksiä..
Niin, ja tiedän että noi galant ja canter lempinimet vaihdelaatikoille ei ole todenperäisiä...en vaan keksinyt muuta tapaa eritellä niitä
Tällä hetkellä mazdassa on 2,2l diiseli ja manuaali laatikko (takaveto). Tämän kuulemani huhun mukaan mazdan vaihdelaatikkoon
sopisi pajeron moottori...
Harmittaa valtavasti kun pari vuotta sitten tuli vaihdettua pajerooni kytkin ja oli moottori irrallaan, ja parin metrin päässä
olisi ollut kyseisen mazdan vaihdelaatikko ja moottori lattialla, ja en silloin hoksannut vertailla niitä. :seina
Mikäköhän pajeron moottori voisi sopia? (kriteereinä että on diiseli ja turbo)
Onko eroja pajeron eri vaihdelaatikoinden kiinnityksissä moottoriin?
Erikokoisia kytkimiä riippuen että onko vanha "galant" laatikko taikka uusi "canter" laatikko?
Ja mikäli on kokemusta tämän tyylisestä moottorin vaihdosta saa mielellään antaa vinkkejä.
tulipa siinä paljo kysymyksiä..
Niin, ja tiedän että noi galant ja canter lempinimet vaihdelaatikoille ei ole todenperäisiä...en vaan keksinyt muuta tapaa eritellä niitä