Tervehdys.
Muutamia tuhansia kilometrejä nyt tuolla pajella takana ja kaikkea pientä laittoa on ollut. Apusimpukkaa, Kojelautaan kaikki valot, kiilahihnat (tuo ilmastoinnin hihna oli muuten mukava vaihtaa )
Nyt huomasin hiukka pitemmän matkan aikana että rupesi täristämään/väristämään autoa ja pikkuhiljaa lisääntyy siihen malliin että on ruvettava laittamaan.
Arvelin ensin että renkaissa jotain heittoa ja kävin painottamassa renkaat mutta vikapa ei ollutkaan niissä.
Samalla ku rasvailin alustaa niin huomasin välyksen vaihteiston takimmaisessa laakerissa, eli takakardaanin etupuolelta antaa klappia. Ristikko tuntui hyvältä. Laippa antaa varmaan puolen sentin sivuttaisvälyksen.
Eli, minkälainen homma tuo laakeri/laakerit on vaihtaa. kokemusta laatikoitten korjaamisesta jonkun verran VAG korsernin vehkeistä ja normaalit työkalut löytyy. Eli saako vaihdettua ilman laatikon purkamista takakautta niks naks?
Kardaanin arvelin käyttää samalla painotuksessa.
Ai niin, malli on pajero vm. -98 2.8 TD GLS, super select vaihteistolla. Ja jos jollakulla on vinkkiä antaa niin mistä kannattaa laakerit tilata vai käydäkö suoraan tiskiltä?
Samalla tein ilmastointi huollon niin onko näissä normaalia tuo ilmastointilaitteen kompuran toiminta kun magneettikytkin kytkee vähäks aikaa päälle ja sitten irrottaa, sama toistuu koko ajan. Kylmää kyllä tekee jollain tavalla ja putkisto kylmenee normaalisti.
Kiittäen jo etukäteen
Muutamia tuhansia kilometrejä nyt tuolla pajella takana ja kaikkea pientä laittoa on ollut. Apusimpukkaa, Kojelautaan kaikki valot, kiilahihnat (tuo ilmastoinnin hihna oli muuten mukava vaihtaa )
Nyt huomasin hiukka pitemmän matkan aikana että rupesi täristämään/väristämään autoa ja pikkuhiljaa lisääntyy siihen malliin että on ruvettava laittamaan.
Arvelin ensin että renkaissa jotain heittoa ja kävin painottamassa renkaat mutta vikapa ei ollutkaan niissä.
Samalla ku rasvailin alustaa niin huomasin välyksen vaihteiston takimmaisessa laakerissa, eli takakardaanin etupuolelta antaa klappia. Ristikko tuntui hyvältä. Laippa antaa varmaan puolen sentin sivuttaisvälyksen.
Eli, minkälainen homma tuo laakeri/laakerit on vaihtaa. kokemusta laatikoitten korjaamisesta jonkun verran VAG korsernin vehkeistä ja normaalit työkalut löytyy. Eli saako vaihdettua ilman laatikon purkamista takakautta niks naks?
Kardaanin arvelin käyttää samalla painotuksessa.
Ai niin, malli on pajero vm. -98 2.8 TD GLS, super select vaihteistolla. Ja jos jollakulla on vinkkiä antaa niin mistä kannattaa laakerit tilata vai käydäkö suoraan tiskiltä?
Samalla tein ilmastointi huollon niin onko näissä normaalia tuo ilmastointilaitteen kompuran toiminta kun magneettikytkin kytkee vähäks aikaa päälle ja sitten irrottaa, sama toistuu koko ajan. Kylmää kyllä tekee jollain tavalla ja putkisto kylmenee normaalisti.
Kiittäen jo etukäteen