pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

alikunto

New Member
Liittynyt
11 Lokakuu 2012
joo nyt lähti gen1 maailmalle ja olis tulossa tollanen 2.8dvm96 tilalle. mitä tyyppivikoja ja mitä kannattais katella ja minkä kokosia renkaita oote laitellu alle. ittellä lähinnä metsästysautona 32 vai 33 hankook dyna pro mt

EDIT: otsikkoa muokkailtu paremmaksi
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

Kaksoismassavauhtipyörä on yksi vikakohde tekniikassa, ja jos laitteessa on tasauspyörästön lukkoja niin niiden toiminta kannattaa tarkastaa (ettei ole paineletkut tai kompura sököjä). Takakaarilevikkeiden alta tuntuvat olevan aika kovia ruostumaan.
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

Ei Pitäs olla kaksoismassaa tai ai :eek:nakaan mullei oo. Ja kansi kannattaa kattoa.
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

nostokurki sanoi
Kaksoismassavauhtipyörä on yksi vikakohde tekniikassa

Ei oo vielä tuossa mallissa...
Mutta ihan ne perus vika paikat mitä ykkös koppasessaki on niin ne samat on kakkosessaki..
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

Jaaniin, sehän tosiaan tuleekin vasta kolmoskopassa. Ei sittenkään mitään moottoriin liittyen :D
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

Ja tua eikös toi 2.8 jääny mallistosta pois kolmos korisessa.. Vai muistanko väärin
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

joo nyt tuli pajero vaihdettua ja nyt kyselisin että mistä lähtis etsii vikaa. kun toi r/d lukko ei tunnu pelittävän
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

ei sen kuulukka mennä jos pikkukeppi on vääräs kolos.vain pikkupuolella ja sitä erellises,mitä lie olikaa ne kiriaamet.
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

Onko tuo R/D lukko sataprosenttinen taka-akselille?
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

Terve.Juu mulla oli edellinen pätkä tuo 2,8.Tyyppivioista senverran että runko on hyvä ruostumaan,mutta hyvä hitsari on rakojen herra.
Vaihdelaatikosta menee noin 300 000 km paikkeilla pääakselin boorit,eli lootaremontti kun liike loppuu.Moottori oli hyvä ,ei mitään vikaa 3 vuoden aikana
autolla oli ajettu muistaakseni jotain 290 000. paremmin tuolla tohti ajella mihin vain kuin nykyisellä gen 3 mallin pätkällä. sillä oli kiveen helppo hajottaa etuperän kytkentä.eli,yhteenvetona paljon parempi peli kuin 2,5 pajero.
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

ja 4hlc.saa kytkiä vain auton olles paikalla.näin lukee mulla.
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

Sellasen vaan ajattelin kirjoottaa, että tosiaan ovat kovia ottamaan korroosiota tuonne takalokareiden levikkeiden alle.
Kannattaa ottaa kiinni ajoissa ettei käy niinkuin allekirjoottaneelle, että kotelot täynnä kaikelaista kökköä. :-\
Ei ole mukava ronkkia niitä pois. Nyt oma tosiaan telakalla odottamassa hitsailua ja muuta fiksausta.
Huomaan, että pallero on aika herkkä tuosta, missä runko tekee mutkan takapäässä. Meikäläisellä molemmin puolin
sormen mentävä reikä. Pitää puikkoa näyttää ja lisää plootua.
 
Vs: pajeron vaihto, ostamassa gen 2 -96 2.8 Pajeroa

seo näire ropleema.rungon nron on mulla erellinen hitsannu piiloon,että sitä vältä.
 
Takaisin
Ylös Bottom