L-200 sanoi
eikös pajessa ole 100%:n kytkettävä takalukko, ainoastaan edessä ei ole lukkoja jos etuovien lukkoja ei lasketa. Joten tuon perusteella vain etulukko olisi hankittavien listalla.
Ainakin siskon ex-pajessa(-89) oli taka-akselilla lukko ja ihan oli orkkis mitsua.
Samoiten omassa on sähköinen lukko takana(no juu juu on vähän uudempi autokin ja plaa-plaa-plaa), tosin itselläkin mielessä hyrrää ristikkäin kytketyt etu- ja taka ARB.
Hammer, jos pätkää on tyrkyllä 33":lla ja muilla vermeillä niin mitä sitä läjää katselemaan jos kerran paje on "tuttu" konsteineen ja muuten. Auton vaihdossa on vähän sama juttu kuin ladaan laittaisi jalopuu ratin, kiva hiplata ja kyyti ei kummene yhtään...
No siis onhan noissa se kitkalukko siellä, mutta sehän on aina päällä oleva, jos oikein olen ymmärtänyt. Mutta tasauspyörästön lukkoahan noissa vanhoissa ei ole. Uudemmissahan se taitaa löytyä, ainakin GLS-malleista. Miten lie GL-malleissa, ainakin joissakin GL-malleissakin tiedän sen takalukon löytyvän.
Juuri tein kaupat siitä pätkä-pajerosta mistä tuossa ylempänä mainitsin. Myyjä lupasi tosin ensin katsastaa sen huoltoautoksi, jolloin verokin pienenee melkoisesti. Rengaskokona tosiaan siinä on 33x12,5x15 ja mukaan tulee tuota kokoa olevat Mud-Terrainit. Lisäksi tuohon pätkään on rakennettu OME:n alusta eli OME:n jouset ja OME:n iskarit sekä safarin snorkkelikin löytyy, kestää uittaa pajea hieman syvemmällä vedessä. Samaan hengenvetoon täytyy tosin todeta että myin nykyisen pitkän pajeron tänään pois. :'( Jotta pajero linjalla jatketaan edelleen.
Kolmas pajero meikäläiselle.
Vielä pitää siihen pätkään vaan hommata mekaaninen vinssi ja kyllä siihen kesäksi ainakin taakse tulee se ARBin 100% tasauspyörästön lukko. Laitan kuvia tuosta pätkästä heti kunhan sen lauantaina saan pihaan.