riihioja
New Member
- Liittynyt
- 20 Tammikuu 2005
- Sijainti
- lappeen Ranta
No kun tuon -86 pajeron ktv-verot on kuukaudessakin suurempi kuin auton arvo, niin jotaki pitäs tehrä. Ja auto seisoo melkein tyhjän panttina pihas, on kuitenki kiva olla joskus olemassa.
Huoltoauto olis kova sana, mutta probleemi on ruoste. Huonosta tarjouspellistä tehty ja tunnetusti Hangossa maahantuoja on tehny oikein aikoinaan pakollisen ruosteensuojauksen ja sitten tarran mukaan Tampereellaki on joku T:reen ruostesuojaus vileä jatkanut. Mutta ruostuu vain. Eli autossa on liikaa ruostuvaa pelliä, jota pitää paikkailla tai peitellä tarroilla.
Mutta mitäs jos vetäsis kopin poikki etupenkkien takaa ja räkäsis siihen sitte kiinni vaikka perän takaovineen. C-palkki tietty mukana. Sitte vaan lavaa rakentamaan rungon päälle palkkitavarasta, vanerilevystä ja laidat laudoista (pitäiskö uhrata oikein painekyllästettyä).
Auton saisi näin rekisteröityä (saisikohan) maastopakettiautoksi? Mitähän katsastajat sanoo projektista, onko kokemuksia?
Huoltoauto olis kova sana, mutta probleemi on ruoste. Huonosta tarjouspellistä tehty ja tunnetusti Hangossa maahantuoja on tehny oikein aikoinaan pakollisen ruosteensuojauksen ja sitten tarran mukaan Tampereellaki on joku T:reen ruostesuojaus vileä jatkanut. Mutta ruostuu vain. Eli autossa on liikaa ruostuvaa pelliä, jota pitää paikkailla tai peitellä tarroilla.
Mutta mitäs jos vetäsis kopin poikki etupenkkien takaa ja räkäsis siihen sitte kiinni vaikka perän takaovineen. C-palkki tietty mukana. Sitte vaan lavaa rakentamaan rungon päälle palkkitavarasta, vanerilevystä ja laidat laudoista (pitäiskö uhrata oikein painekyllästettyä).
Auton saisi näin rekisteröityä (saisikohan) maastopakettiautoksi? Mitähän katsastajat sanoo projektista, onko kokemuksia?