perinteistä parranajoa

Jarski30

Pajerissimo!
Liittynyt
31 Heinäkuu 2006
Sijainti
Janakkala
Morjens!

Mites on karvanpoiston kanssa foorumilaisten parissa? Onko sähkökone vai höylä?

Ittellä on sähkökone nopeisiin ajeluihin, mutta höylää käyttelen etupääsä. Kaapista löytyy vanha armeijasta saatu gilleten sensor. Sit ostin mach 3 ja fusionin. Ne on hyviä mutta terät maksaa vähän paljon.. :mad:

No nyt on käytössä perinteinen höylä ranteet auki - terillä. Mäyränkarva suti ja kunnon saippua. Naama on verillä parista paikkaa, mutta kyllä se tatsi löytyy.

Nyt olen kunnostellet vaarin vanhaa partaveistä. Sen kun sais kuntoon niin vot!

Kommenttia!

t. jarski
 
Vs: perinteistä parranajoa

Itse tulee ne karvat jotka ei froteepyyhkeellä lähde niin Remington merkkisellä koneella ajeltua

Tuossa partaveitsessä on kyllä yhtäpaljon tyyliä kun piipun poltossa :peukku
 
Vs: perinteistä parranajoa

mä olen nyt antanut parran kasvaa reilu puoli vuotta ja sen kyllä näkee ;D

mutta kuupasta ajan karvat pois joka kolmas päivä.ja mach3 on paras :peukku

+sitten tulee postissa aina väliajoin matrix3 teriä mutta ne on aika hanurista.mutta halpoja verrattuna mach.

parta lähti aikoinaan partakoneella.
 
Vs: perinteistä parranajoa

ihan koneella on tullut ajeltua ne vähätkin karvat mitkä mulla kasvaa. ;D
 
Vs: perinteistä parranajoa

uusis sanoi
mä olen nyt antanut parran kasvaa reilu puoli vuotta ja sen kyllä näkee ;D

mutta kuupasta ajan karvat pois joka kolmas päivä.ja mach3 on paras :peukku

Joo eihän sun naamaa etes näe sen viidakon alta ;D Sen oon muuten todennu että naisten ajovehkeet on parhaat ton kuupan ajamiseen :peukku

Ite käytän pääasiassa konetta mut kyl pari erimerkkistä höylääkin löytyy.
 
Vs: perinteistä parranajoa

Mäkin olen kuullu samaa mitä Shadow sanoi, naisten terät on terävämpiä. En ole kokeillut. Eukko on kyl joskus lainannu mun gilletteä, eikä sitten vaivautunut sanomaan siitä mitn. Oli meinaan ylläri alkaa partaa ajaan... PITI olla terävä terä. Se kun ei mitään vaahtoja käytä, hinkkaa vaan karvansa veks. Eikä ees ollu ajannu biksurajaa, ois alkanu pian täriseen puntissa... ::)

Nyt se ei enää lainaile, kun mul on niin outo kone..! ;D
 
Vs: perinteistä parranajoa

Shadow sanoi
Joo eihän sun naamaa etes näe sen viidakon alta ;D Sen oon muuten todennu että naisten ajovehkeet on parhaat ton kuupan ajamiseen :peukku

Ite käytän pääasiassa konetta mut kyl pari erimerkkistä höylääkin löytyy.


ihan kiitettävästi on kasvanut.lainaus työkaverilta:jos miehellä noin hyvin parta kasvaa niin sille pitää antaa mahdollisuus ;D ja mä annoin :D
tosin useimman mielestä pitäs ajaa mitä pikemmin pois :mad: no kahtellaan,annan kasvaa ihan muiden kiusaksi,kun olen sen verran mulkku :-*

vai että naisten ajo vehkeillä lähtis parhaiten tuo kupoli kiiltämään..pittää kokeilla veenuksia sitten :peukku
 
Vs: perinteistä parranajoa

uusis sanoi
ihan kiitettävästi on kasvanut.lainaus työkaverilta:jos miehellä noin hyvin parta kasvaa niin sille pitää antaa mahdollisuus ;D ja mä annoin :D
tosin useimman mielestä pitäs ajaa mitä pikemmin pois :mad: no kahtellaan,annan kasvaa ihan muiden kiusaksi,kun olen sen verran mulkku :-*

vai että naisten ajo vehkeillä lähtis parhaiten tuo kupoli kiiltämään..pittää kokeilla veenuksia sitten :peukku

Juu anna kasvaa vaan :peukku Jos joku käskee ajaa pois nii ovat vaan kateellisia 8)

Sen verran mitä omaa nutipäätä on tullu ajeltua niin kyllä se naisten höylä on pirusti parempi :peukku Ei miesten vehkeillä sitä enää ees kiinnosta tehdä ;D
 
Vs: perinteistä parranajoa

Shadow sanoi
Juu anna kasvaa vaan :peukku Jos joku käskee ajaa pois nii ovat vaan kateellisia 8)

Sen verran mitä omaa nutipäätä on tullu ajeltua niin kyllä se naisten höylä on pirusti parempi :peukku Ei miesten vehkeillä sitä enää ees kiinnosta tehdä ;D



muija ei taida olla kateellinen ;D mutta muut taitavat olla,sen verran saa kuulla 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom