Täältä varmaan löytyy tietoa, miten käytännössä jos työpaikan lämpötolpassa on lämpötilan mukaan katkeavat sähköt, osaako Outlanderin laturi ladata tämmöisestä töpselistä ja miten käytännössä jos lämpötolpassa on rajoitus esim. 5A eli ei kestä kovin paljoa virtaa varsinkaan jos viereinenkin auto on talvella kytketty.
Kotona ja omalla työpaikalla osaan parkkeerata jatkuvan virran rasian viereen mutta kiinnostaisi tilanne tuolla muilla parkkipaikoilla tilanteessa jossa joudun aamulla ajamaan lähes tyhjäksi akun ja pääsisin takaisinpäin käyttämään hyväksi kaikki sähköt mitä lämpötolpasta on päivällä irronnut.
Onko siis latausta mahdollista rajoittaa lämpötolpalle sopivaksi?
Onko auton lämmitys mahdollista kytkeä niin että sisälämmitys toimii mutta akkuja ei ladata jolloin auto olisi ns. normaalisti lämpötolpassa?
Kotona ja omalla työpaikalla osaan parkkeerata jatkuvan virran rasian viereen mutta kiinnostaisi tilanne tuolla muilla parkkipaikoilla tilanteessa jossa joudun aamulla ajamaan lähes tyhjäksi akun ja pääsisin takaisinpäin käyttämään hyväksi kaikki sähköt mitä lämpötolpasta on päivällä irronnut.
Onko siis latausta mahdollista rajoittaa lämpötolpalle sopivaksi?
Onko auton lämmitys mahdollista kytkeä niin että sisälämmitys toimii mutta akkuja ei ladata jolloin auto olisi ns. normaalisti lämpötolpassa?