Pikku paikkojen putsaus jumppaa tuli vkkoloppuna tehtyä.
Imusarjan ja läppärungon putsaus , egr:n tulppaus, pakoputken paikkausta.
Katin otin irti ja pesin töissä uä-pesurissa kun oli aika tukkoinen, johan rupes ilma liikkuu katissa 2 tunnin pesun jälkeen ja löytyshän siitä tietenkin pari pikkusta reikää jotka tukkisin paikkatahnalla.
Tulpat olivat aikalailla nokiset ja nekin putsasin kun vasta elokuussa uudet iridiumit laitoin.
Päästölapun hain tänään ennen iltavuoroon menoa ja kovin sai korjaamon jantteri polkee ett sallittuihin arvoihin pääsi vaikka reilu 10km matkan ajoin lukko kakkosella kierrokset reilun 5000 huitteilla motaria pitkin turkuun korjaamoon lappua hakemaan, ilmeisesti katti on liian kaukana pakosarjasta kun noin nopeesti jäähtyy...
On nää aika epelitä nää gdi koneet, toki onhan tolla jo rullattu 370k ja ikääkin 22v.
Jos sitä loppu viikosta kävis katsurisedällä näyttääs niin tietää taas mitä saa korjata sillä pessimisti ei pety vaan yllättyy positiivisesti
Imusarjan ja läppärungon putsaus , egr:n tulppaus, pakoputken paikkausta.
Katin otin irti ja pesin töissä uä-pesurissa kun oli aika tukkoinen, johan rupes ilma liikkuu katissa 2 tunnin pesun jälkeen ja löytyshän siitä tietenkin pari pikkusta reikää jotka tukkisin paikkatahnalla.
Tulpat olivat aikalailla nokiset ja nekin putsasin kun vasta elokuussa uudet iridiumit laitoin.
Päästölapun hain tänään ennen iltavuoroon menoa ja kovin sai korjaamon jantteri polkee ett sallittuihin arvoihin pääsi vaikka reilu 10km matkan ajoin lukko kakkosella kierrokset reilun 5000 huitteilla motaria pitkin turkuun korjaamoon lappua hakemaan, ilmeisesti katti on liian kaukana pakosarjasta kun noin nopeesti jäähtyy...
On nää aika epelitä nää gdi koneet, toki onhan tolla jo rullattu 370k ja ikääkin 22v.
Jos sitä loppu viikosta kävis katsurisedällä näyttääs niin tietää taas mitä saa korjata sillä pessimisti ei pety vaan yllättyy positiivisesti