Plasmamittaristo Galanttiin EAO 1997-

Teukka

Mitsubishi Galant 2.4 GDI -00
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lappeenranta
Tuolta Linkki


Mitenköhän tuo sattuu -00 2.4l galanttiin ja vielä automaattiin? tuolla kun ei sen tarkempia tietoja ole. ???


Edit: Linkki levitti foorumia
 
Saitko tähän mitään selvyyttä? Itse olen harkinnut vaihtaa Sportin mittariston vakion tilalle, siis mahdollisesti...
 
Tuolta kyselin http://www.customworksfinland.com/ ja vastaus oli että "Valitettavasti ei ole kyseiseen malliin saatavilla"
 
ristor sanoi
Itse olen harkinnut vaihtaa Sportin mittariston vakion tilalle, siis mahdollisesti...

Millä tapaa tuo sportin mittaristo eroaa vakiosta? Eipä ole tullut vertailtua noita niin tarkasti.
 
No Sportin mittaristohan on nätti kun mikä :palvo. Ensinnäkin siinä on lähes musta mittariston lasi, eikä mittarit näy, ennenkuin niissä syttyy korkeakontrastivalaistus. Mittareiden viisarit on vähän ohuemmat ja ne on punaiset, muistaakseni mittariston asteikot on vaaleat, mutta hyvin kirkkaat. Lisäksi siinä on digitaalinen matkamittari sekä kaksi digitaalista trippimittaria. Myös mittariston varoitusvalot on eri paikoissa, kuin vakion. Varoitusvalojen kuvasymboleita ei näe yhtään missä päin ovat, ne on niin näkymättömiä. Vasta kun syttyvät, ne voi havaita.
 
Takaisin
Ylös Bottom