pohjaanlyönti kumit ja niiden vaihto

  • Viestiketjun aloittaja jaskajokunen
  • Aloituspäivämäärä
J

jaskajokunen

Guest
etupäästä on kaikki 6 kumia varisseet huitsin nevadaan ja kysellessäni huollosta ( öljynvaihto ) maksavat n. 20 euroo kipale eli suolainen on kumien hinta! Onko kenelläkään tietoa korvaavista tuotteista ? entäs vaihtotyö, onko kenelläkään hyviä kikkoja tiedossa ?
 
joku nyrkkipaja pystyy varmaan jeesaan edullisesti mutta ku
jaska oo merkannut kotipaikkaansa on kenenkään vaikeaa antaa enemmän apua.
myös kumiliikkeissä on paljon autoihin käypää
 
Ehkä tuo pohjaanlyöntikumi ei ollut oikea nimitys, mutta siis alapäästä puuttuu yhdet molemmin puolin ja yläpäästä 2 molemmin puolin ( pitää kuulemma ehkä irroittaa pallonivel vaihtoa varten, sanoi setä korjaamolla ) Onkohan jäänyt profiilista city pois ? No Lahden liepeilla plantaasini sijaitsee !
 
voisko mahdollisesti olla kyseessä kallistuksenvakaajan kummit?
kun toi sun selvitys ei oikeen avaa mulle ainakaan että mistä on kysymys..... ???
jos ne on k.o kallistuksenvakaajan kumit niin niitä saa ihan tarvikkeena ja pultteja kilo tavarana ja niiden vaihtoa varten ei mun pajerossa ainakaan tarvinnu purkaa mitään ku vanhat pois...
 
Ei ne kallistuksen vakaajan kumit ole ( kai ? ) Vaihdoin itse ne "koiranluut" siis alatukivarteen lyhyet ja runkoon pitkät Yhteensä 4 kappalett. Ja nuo oli kyllä vaihdettuna ennen huoltoa eli niistä ei kyllä tää vaari puhunut ??? Pitääpäs katsoa löytyiskös Haynesistä kuvaa ....................................... BINGO ! Sullahan oli kanssa tuo haynes eli sivu 10-6 (5.4 upper suspension arm detail ) osat numeroituna 8:lla eli Rebound bumper ovat ne oikeat joista se heppu sanoi eli ne puuttuu molemmilta puolilta ylhäältä. Seuraavalla sivulla on se osa numero 12 sit se alempi joka myös puuttuu molemmin puolin !
 
no niin johan selvis..... :)

ei vaan heti juntti hokannu....

kyllä ne on kummeja juu toiset ne ylemmät on yläpuoliselle "pohjaukselle"

ja se yks mihin mäkin oon tutustunu on alapuoliselle...

eihän noi niin ihmeellisiä ole... korja-kumi ja hyvin varustetut varaosaliikkeet niin niistä löytyy
 
Takaisin
Ylös Bottom