Poppiksien asennusta

jarno

siinä on 4 pyörää,., mitä sitten
Liittynyt
19 Syyskuu 2006
Sijainti
Lappeenranta
Saiskos apua, asennukseen. (Poppiksien asennuksesta ei kokemusta vaikka muusta kyllä) Eli kiinni menossa xs 10" subi ja 500w terminator vahvistin. Eli kuinka vahvistimen siltaaminen tapahtuu, ja mitä eroa siitä on jos ei siltaa?

vahvistimesta ei vielä tarkempia tietoaja, koska saan sen vasta kahden päivän päästä!

Kiitos jo etukäteen :peukku
 
Vs: Poppiksien asennusta

Vesku sanoi
Tilasit vissiin jostain nettikaupasta jotain sontaa, ku mulle ei noista tuu mitään mieleen.. No kait ne välttää, kun harjoittelee noilla ja ostaa sitte laatu laitteet edullisesti suomesta.

Näin aluksi et ei sieltä netti kaupasta aina saa sontaa. Olen mie kans ostanut sieltä eikä tullut sontaa vaan laatua meinaan sony auto radio ;D. Tietenkin pitää tietää mitä ostaa ;D

Sitten asiaa eli siltaamisella tarkoitetaan et yhdistätä 2 kanavaa yhdeksi eli kun kytket subin niin laitat kanavaan A kytket subin plus johto A:n plussaan ja sit kanavaan B subin miinus johto B:n minikseen. :peukku
 
Vs: Poppiksien asennusta

Jarno sanoi
Saiskos apua, asennukseen. (Poppiksien asennuksesta ei kokemusta vaikka muusta kyllä) Eli kiinni menossa xs 10" subi ja 500w terminator vahvistin. Eli kuinka vahvistimen siltaaminen tapahtuu, ja mitä eroa siitä on jos ei siltaa?

vahvistimesta ei vielä tarkempia tietoaja, koska saan sen vasta kahden päivän päästä!

Kiitos jo etukäteen :peukku

Millainen vahvistin sieltä jostain tuli? ja mikä toi subi on? onko tuplakelanen? vahvistimen tiedot?
 
Vs: Poppiksien asennusta

RTO GX-5002 Terminator ja RTO Stealth XS 10 kö?

Vahvistimessa pitäisi itsessään olla siltaus ohjeet kaiutinliittimien läheisyydessä.

esim. Kiinnität subbarin + piuhan vahvistimen oikean kanavan + liittimeen, ja subbarin - piuhan vahvistimen vasemman kanavan - liittimeen. ja tämä on vain esimerkki siltauksesta joissain 2-kanavaisissa vahvistimissa! kannattaa tarkistaa oman vahvistimen siltaukset. Ja muista suotimet! Joskus olen kyseisen vahvistimen "asentanut" johonkin nipponiin mutta en muista tarkemmin miten ne siltaukset meni siinä..
 
Takaisin
Ylös Bottom