postikulut ruotsista???

juakkimo

New Member
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
joensuu
Onko kukaan tilannu ruotsista varaosia? Kun kiinostas minkä hintaset postimaksut tulee jos alkaa sieltä tilailee :nykii
 
Vs: postikulut ruotsista???

Tätä asiaa kannattaa kysellä postilta,koska sieltä tulee ainakin tarkka vastaus. Myöskin monet firmat ottavat selvää postikulujen määrästä jos vain pyytää kysymään.
 
Vs: postikulut ruotsista???

Isommissa ja painavammissa osissa Matkahuollon hinnat Ruotsiin ovat suht kilpailukykyiset. En tiedä ovatko ne samaa luokkaa takaisinkin?
 
Vs: postikulut ruotsista???

Nuhapumppu sanoi
Tätä asiaa kannattaa kysellä postilta,koska sieltä tulee ainakin tarkka vastaus. Myöskin monet firmat ottavat selvää postikulujen määrästä jos vain pyytää kysymään.
ast sanoi
Isommissa ja painavammissa osissa Matkahuollon hinnat Ruotsiin ovat suht kilpailukykyiset. En tiedä ovatko ne samaa luokkaa takaisinkin?

Ok! Kiitoksia kovasti vastauksista. Kun itse mietin tollasta 4g93:sen moottorin ostoo ku näkyy halvimmillaan ruotsista saada 300€ ja suomessa halvin 900€ nii on aikamoiset erot.
 
Vs: postikulut ruotsista???

juakkimo sanoi
Ok! Kiitoksia kovasti vastauksista. Kun itse mietin tollasta 4g93:sen moottorin ostoo ku näkyy halvimmillaan ruotsista saada 300€ ja suomessa halvin 900€ nii on aikamoiset erot.
Kannattaa tuon moottorin tuontia kysellä sitten suoraan joiltakin kuljetus firmoilta,voi hinta ero yllättää. Äkkiä postin/mh kautta pomppaa kulut samoihin osan hinnan kanssa.
 
Vs: postikulut ruotsista???

Nuhapumppu sanoi
Kannattaa tuon moottorin tuontia kysellä sitten suoraan joiltakin kuljetus firmoilta,voi hinta ero yllättää. Äkkiä postin/mh kautta pomppaa kulut samoihin osan hinnan kanssa.

Aivan joo! Sitä vähän arvelinkin että jos alkaa jonkun postin kautta ottamaan! Oisko tietoo jostain hyvästä kuletus firmasta mikä tois tuolta ruotsin suunnalta tavaraa?
 
Vs: postikulut ruotsista???

En osaa tähän muuten kommentoida, mut jos rahti rupee olemaan useita satasia, niin eikö se kannata ottaa päivälaiva ruotsiin ja käydä itse hakemassa? Olettaen tietysti et moottorin sais jostain Stukholman nurkilta :)
 
Vs: postikulut ruotsista???

Tänään tuli vaihdelaatikko sigmaan ruotsista suomessa olisi ollut pyynti saksasta tuodusta 1000€ ja rahtikulut suomessa 30€ ..ruotsista laatikko jäi rahteineen 6250 sek josta laatikon osuus 4000 sek .. eli karkeasti laatikon rahti noin 200 euroa toimitettuna växjö:sta suomeen...
 
Vs: postikulut ruotsista???

andy sanoi
Tänään tuli vaihdelaatikko sigmaan ruotsista suomessa olisi ollut pyynti saksasta tuodusta 1000€ ja rahtikulut suomessa 30€ ..ruotsista laatikko jäi rahteineen 6250 sek josta laatikon osuus 4000 sek .. eli karkeasti laatikon rahti noin 200 euroa toimitettuna växjö:sta suomeen...

No onhan tossa jääny aika iso ero suomen hintaan. Mitäs kautta se sulle tuli?
 
Vs: postikulut ruotsista???

Itse koitin ruottin puolelta katella sigmaan automaattilootaa osoitteessa bildelsbasen.se mut eihän tuota sen vertaa tajunnut tuota ruottin puolta et mitä sinne olis pitänny kirjootella :seina

Kait se sitten on vaan vietävä powermaticille korjattavaks... ja anteeks offtopic :-[
 
Vs: postikulut ruotsista???

bildelsbasen.se sivuilta itsekin tuon laatikon tilasin ... itse tuli etsittyä ihan englanniksi kun tuo ruotsi ei oikein hallussa ...kyllä sieltä englanniksikin vastattiin .Lopulta kaveri tosin tilasi tuon puhelimella ja kyseli lisää tietoa ruotsiksi.ja ihan normaalien rahti firmojen kautta on paketit tulleet haluttuun osoitteeseen noin viikon kuluttua tilauksen maksusta...
 
Takaisin
Ylös Bottom