Putken alkuosa 2,5 v6 -97 galanttiin

Mightylizard

Grandis 2,4 invite -04
Liittynyt
13 Huhtikuu 2005
Sijainti
Kärkölä
Eli tuossa omassani jompikumpi joustinputki vuotaa. Saako tuohon mistään tarvike putkea ja mihin hintaan kun taitaa noiden uusien joustinosienkin hitsaamiseen tarvita ottaa putki irti ja johan niille erikseenkin hintaa kertyisi. Vai onko helppo hitsata uudet paikallaan. (päästöissä ei mitään vikaa vaikka motin alta pöristeleekin).
 
Minulla oli sama ongelma rupesi siis ristikudosputki vuotamaan kiitos madalluksen 8) Itse menin helpoimman ja kalleimman mukaan:eek:stin alkuperäisen koko alkuputken muistaakseni 280e :-\ Halvempi tapa on mitata joustinosan paksuus/pituus ja hommata pelkästään se tarvikeliikkeestä.Putken kyllä joutuu irroittamaan hitsausta varten.Kiinnilaitettaessa kannattaa muistaa esikiertää lambda-anturin johto,ettei se jää kiristettäessä kierteelle ja murru :peukku
 
Mulla kans vuoti se pienempi joustinosa. Nyt väliaikasesti korjasin sen pakoputkikitillä(toistaiseksi on pysyny), mutta biltemassa näyttän olevan noita yleismallin joustinosia parilla kympillä, jos vaan käyvät, täytys mitata. Paikallaan hitsaaminen ei onnistu vaan kyllä se putki on pakko irrottaa mieli hyvä tulla. Ja sitten en tiedä sitäkään että uskaltaako noita mennä tinamaan ilman että irrottaa moottorinohjauksen piuhoja tms?
 
Takaisin
Ylös Bottom