Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

Maxxximus

Jägermeister Racing
Liittynyt
6 Tammikuu 2008
Sijainti
Jyväskylä
Elikkäs ei oikein ollu tietoo et mihin laittais niin laitoin tänne kun kerta evoon tarviin. Jos jollai olis kyseistä settiä ylimääräsenä niin lainaisin katsastuksen ajaks korvausta vastaan tietenkin. Vai pääseekö katsastuksen läpi vaikka on pintaa alle sallitun?
 
Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

Maxxximus sanoi
Elikkäs ei oikein ollu tietoo et mihin laittais niin laitoin tänne kun kerta evoon tarviin. Jos jollai olis kyseistä settiä ylimääräsenä niin lainaisin katsastuksen ajaks korvausta vastaan tietenkin. Vai pääseekö katsastuksen läpi vaikka on pintaa alle sallitun?
No eikös ne renkaat kannattais sit vaihtaa??
Ei ainakaan itellä oo tullu sanomista vaikka olis ollu loppu tai talvirenkaat kesällä.
 
Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

1.6 mm kulutuspintaa tai tulee hylkäys
http://www.ake.fi/ake/index.aspx?id=307
 
Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

Itse asiassa urasyvyyttä vähintään se 1.6 mm. Semislicksissä on käyttökelpoista kulutuspintaa vielä vähän silloinkin kun urat alkavat jo katoamaan :)
 
Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

Mullakin oli just kuluneet renkaat yhtenä hylkäysperusteena kun kävin katsastamassa Evoa, että kyllä toi näyttää vaikuttavan. Pitää pyöräyttää kitkat sit alle jo jälkitarkastukseen kun uusia kesäkumeja joutuis kuitenkin ihmettelemään ja pohtimaan niin pitkään ettei niitä sais kuukauden sisällä auton alle :)
 
Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

Joo saan tän homman hoidettua ei mitää hätää enää. Kävin ihan konttorilta kysymässä ja tuli selkeä ja suora vastaus että hylsy tulee, ei auta mikään.Kyllä vaihdan renkaat ens kesänä mut ongelma oli se et mulla on uuden nakit mutta ne on 17" kun nykyset kesävanteet 18" ja mun 17" vanteilla on päällä nastarenkaat. Joten löysin erittäin helpon ja Khöhöm... halvan vaihtoehdon... ostin kolmannen vannesetin joista tulee ratasetti.
 
Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

Maxxximus sanoi
Joo saan tän homman hoidettua ei mitää hätää enää. Kävin ihan konttorilta kysymässä ja tuli selkeä ja suora vastaus että hylsy tulee, ei auta mikään.Kyllä vaihdan renkaat ens kesänä mut ongelma oli se et mulla on uuden nakit mutta ne on 17" kun nykyset kesävanteet 18" ja mun 17" vanteilla on päällä nastarenkaat. Joten löysin erittäin helpon ja Khöhöm... halvan vaihtoehdon... ostin kolmannen vannesetin joista tulee ratasetti.

Halba. :)
 
Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

Säästää siinä sen verran ettei tarvii nyttenkään puljata vanteelta vanteelle renkaita. Eli olis nyt joutunu syksyn aikana 2 kertaa ja sit vielä keväällä uusiks. Ja täällä maksaa n.60 päältä otto, uusien laitto ja tasapainotus. ELLEI tunne jotai jolla olis rengaskone tai töissä jossai sellasessa paikassa missä olis.
 
Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

Kyllä auton osia on mukava keräillä. :peukku

On sitten valita joskus tarttee jotain. :)
 
Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

-JP- sanoi
Kyllä auton osia on mukava keräillä. :peukku

On sitten valita joskus tarttee jotain. :)
ainakin kun omia nurkkia kattelee niin ehkä jossain sen hamstraamisenkin raja menee
 
Vs: Rengas-ja vannesettiä lainaan päiväks Jyväskylän alueella SOPIVAT BREMBOILLE

Lemppa sanoi
ainakin kun omia nurkkia kattelee niin ehkä jossain sen hamstraamisenkin raja menee

leNppa: kaikki ylimääräse voit tuoda mulle ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom