söhkölasien asennus?

jap_power

New Member
Liittynyt
17 Heinäkuu 2005
olen miettiny että oliskohan mahdollista/järkevää laittaa tosta vara-osa lancerista etuovien sähkönostin systeemit tohon projetiin takaovien veivisysteemien tilalle?
(molemmat vm87)
 
Vissiin sama auto.?
Jos on,niin sillon sinne tulee piuhatkin jo valmiina,eli palikat kiinni&sulake paikoilleen ja nosteleen..
 
sepä se kun niihin takaoviin ei mene kuin keskkuslukon johdot, eli mistä ne johdot pitäis sinne vetää ja käykö tuo etuovien mekanismi muutenkaan takaoviin?
 
Itse tossa kans yks päivä mietein että pitäiskö laittaa Galluun eteen veivien tilalle sähkölasit ku nyt muutenki joutuu purkamaan ovet atomeiks :) mutta saa nyt kattoo että miten midit oveen saan tungettua :D et mahtuuko veivit pyörimää.
 
Mickza sanoi
Itse tossa kans yks päivä mietein että pitäiskö laittaa Galluun eteen veivien tilalle sähkölasit ku nyt muutenki joutuu purkamaan ovet atomeiks :) mutta saa nyt kattoo että miten midit oveen saan tungettua :D et mahtuuko veivit pyörimää.

e3x Galluun onkin helppo laittaa sähkölasit vaikka kaikkiin oviin... romikselta orginellit moottorit + oven johtosarjat+katkasijat ja pistokkeet löytyy tolpista ja suoraan pitäs toimia ;D
 
heh, muuten hyvä mut ainakin kuopion romiksella maksaa KÄYTETYT lasinnostimet 60 euroa per ovi...
 
n_kurki sanoi
heh, muuten hyvä mut ainakin kuopion romiksella maksaa KÄYTETYT lasinnostimet 60 euroa per ovi...

Pirun kalliita on kyllä juu nuo nostin tsydeemit. Mut en iha noi paljo luullu käytettyjen maksavan. Täytyy varmaa vaa si siirtää tosta mustasta punasee Galluu sähkökilkkeet ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom