Sapporo 2.4 -88 käy huonosti.

AFI

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2009
Tyhjäkäynnillä kierrokset tippuu 1200>600 vähän väliä ja auto meinaa sammua tai sammuukin välillä.. Virranjakajan kansi ja tulpanjohdot on uusia. Auto on seissyt jonkun aikaa. Sitten vielä automaattiloota vaihtaa vähän miten sattuu eikä jaksa kulkea juuri 80km/h kovempaa?? :nykii
 
Vs: Sapporo 2.4 -88 käy huonosti.

bensan saannissa ongelmia. mahdollisesti pa-pumppu / suodatin tukossa
ihan villinä veikkauksena.
 
Vs: Sapporo 2.4 -88 käy huonosti.

ja tyhjäkäynti voi olla sitä normaalia opettelua, JOS akku on tyhjä tai irti.
 
Vs: Sapporo 2.4 -88 käy huonosti.

Joo vikaa löyty ainakin sytytysennakosta. Oli perusennakko jo jotain 20 astetta aikasella.. :nykii Vaikutti kummasti käyntiin, mutta ihan kohdalleen en saanut sytytystä ollenkaan kun aina loppu säätövara joko liian aikaselle tai liian myöhäselle ??? Jätin nyt perusennakon pari astetta myöhäiselle vaikka pitäs olla 5 astetta ennakkoa. Kun säätöpistokkeen irrottaa maista niin ennakko noin 10 astetta. Millä sais kohilleen ton?
 
Vs: Sapporo 2.4 -88 käy huonosti.

AFI sanoi
ihan kohdalleen en saanut sytytystä ollenkaan kun aina loppu säätövara joko liian aikaselle tai liian myöhäselle ???
Kannattaa nyt sitten SAMANTIEN katsoa että jako on kohdillaan,hieman pahalta kuulostaa..
 
Vs: Sapporo 2.4 -88 käy huonosti.

Ok. Pitää tarkastaa se sitten. Toivottavasti ei oo mitään tuhoja kerenny tapahtumaan :-\
 
Vs: Sapporo 2.4 -88 käy huonosti.

ST sanoi
Kannattaa nyt sitten SAMANTIEN katsoa että jako on kohdillaan,hieman pahalta kuulostaa..

Juu oikeassa olit.. Jako on tosiaan perseellään ja tasapainoakselin rämmäleitä ja öljyä sieltä kopan alta löyty.. :nykii Jako sen verta pieles et kun nokka-akselin merkki kohillaan niin kampiakselin merkki noin sentin päässä lohkon merkistä.. Ei kait vaan oo venttiilit ottanu osumaa vielä ??? Laitan uudet remmit ny ainakin ja vesipumpun ja stefat tietenki :-\
 
Vs: Sapporo 2.4 -88 käy huonosti.

AFI sanoi
Juu oikeassa olit.. Jako on tosiaan perseellään ja tasapainoakselin rämmäleitä ja öljyä sieltä kopan alta löyty.. :nykii Jako sen verta pieles et kun nokka-akselin merkki kohillaan niin kampiakselin merkki noin sentin päässä lohkon merkistä.. Ei kait vaan oo venttiilit ottanu osumaa vielä ??? Laitan uudet remmit ny ainakin ja vesipumpun ja stefat tietenki :-\

ai jai.. :-\ lähellä on vaurio, muutamia hampaita kestää siirtyä. uskoakseni tuo ei ole vielä
tappanut venttiileitä. 4-5 hammasta ja siitä yli niin saa alkaa etsimään kantta/venttiileitä
 
Vs: Sapporo 2.4 -88 käy huonosti.

Noniin. Nyt olis sapporossa uudet remmit ja kiristimet tasapainoakselille ja jakoremmille sekä uusi vesipumppu. Nyt pitäs taas päästä se satatuhatta sen puolesta.. ::) Nyt on sytytyksen perusennakko säädetty 5 asteeseen ja käy kyllä kummasti paljon nätimmin kuin ennen. Koeajolenkillä voimaa oli tuplasti enempi ja automaattikin vaihtoi nätisti ja kulki tasasesti. :eek: Kiitokset kuuluu tälle mitsukerholle hyvistä ohjeista. :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom