Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
nostokurki sanoiEpäilin samaa kuin -ah niin monesti- aiemminkin, eli alipaineletkuja
AFI sanoiTässä mallissa ei ole katalysaattoria eikä egr-systeemiä. Vaihdoin tulpanjohdot vanhat olikin jo aikansa nähneet ja nykiminen taisi hieman pienentyä, mutta nykii vieläkin varsinkin vakkarilla ajettaessa 80-100km/h tosi ärsyttävästi.. :seina
AFI sanoiSaisko ne selville lukemalla vikakoodit? Mistä kohdasta sapporosta luetaan vikakoodit? Luin jostain että 470 ohmin vastus ja punainen ledi tarvitaan lukemiseen??
AFI sanoiSelvä kiitos, mutta mistä mahtaa löytyä se diagnostiikka pistoke jos lukis niitä vikakoodeja.. Ei ainakaan sulakerasian vieressä ollut. :
Mazdabishi sanoiMoi. Eikös se portti ole vänkärin puolella jossain hanskalokeron paikkeilla?
Mulla oli joskus sapporossa juurikin tuollainen pintakaasu nykimis efekti ja lopulta syy löytyi joko nokan tai kampuran tunnistimesta - se oli toleransseissa eikä siksi tehnyt vikakoodia, mutta kun se säädettiin toleranssin toiseen laitaan niin alkoi toimia ??? Näin sen siis muistan ja aikaahan on kohta 10 vuotta eli yksityis kohdat siksi jo aika utuisia mutta toivottavasti auttaa asiaan, tsemppiä eukku
Juurikin tuolla "yläkulmassa" mitä samitsu ehdotti. Mulla oli aikanaan (vm-88 manuaali), ei tarvinut purkaa kummemmin kunhan tyhjensi hanskalokeron että sen luukun sai laskettua alas, sekun tippuu alas pienet topparin kumet paikaltaan pois ottamalla ja sitten näkee sinne taakse..samitsu sanoiJos pistokkeen sijainti on mallia hanskalokero niin se voi olla piilotettu lokeron yläreunaan niin hyvin ettei sitä helposti huomaa...?
Mazdabishi sanoiJuurikin tuolla "yläkulmassa" mitä samitsu ehdotti. Mulla oli aikanaan (vm-88 manuaali), ei tarvinut purkaa kummemmin kunhan tyhjensi hanskalokeron että sen luukun sai laskettua alas, sekun tippuu alas pienet topparin kumet paikaltaan pois ottamalla ja sitten näkee sinne taakse..
Ks. Asentotunnistin oli muistaakseni jakopään kannen alla, en muista tarkemmin kun en itse säätänyt, vaan merkkihuollon "expertti" sen viimein sieltä sai kohdalleen.
OT sitten toimikin kivasti n.7vuotta ja 265tkm viiva 400tkm, jossain vaiheessa portti ei enää vastannut mutta ajoa se ei estänyt - Sapporo on todella hyvä auto.
ps. mulla taitaa olla jossain vara-ecucin vielä tallessa ellei vika selviä säätämällä, itse en koskaan tarvinut vaihtaa ks. osia.
samitsu sanoiJos pistokkeen sijainti on mallia hanskalokero niin se voi olla piilotettu lokeron yläreunaan niin hyvin ettei sitä helposti huomaa...?
AFI sanoiSytytysennakkko katsottiin ja näytti perusennakoksi 6-7 astet eli ihan kohillaan sekin ??? Mikäs viel vois olla?