Terve vaan kaikille tasapuolisesti.
Tiistaina pitäisi käydä hakemassa -90 pitkä Pajero, kun on jo pidemmän aikaa maasturi ollut kiikarissa.
Luin monta juttua syötön ja ahtojen lisäämisestä, mutta yksi asia jäi vaivaamaan.
Ahdon alaista syöttöä säädetän jotain karaa kääntämällä, tai jopa poistamalla joku prikka joka näkyikin muutamassa kuvassa.
Mihin tuo ahdonallainen syöttö vaikuttaa? Siis tietenkin ahdon alla kakun saamiseen, mutta tarkoitan että jos lähdetään siitä että nostan ahdot kiloon, ja lisään perus syöttöä tuohon juuri ja juuri savuttamiseen asti, se vaikuttaa auton suorituskykyyn käsittääkseni eniten. Millä tapaa se rajotinprikan poisto vaikuttaa? Eli jos nostan ahdon ja perussyötön, mutten vielä halua koskea siihen karaan tai muuhun, voinko rikkoa jotain? Miten tuon tuntee persauksen alla? Siis tuon karan ja rajottimen kanssa leikkimisen?
Toinen asia jota en ole oikein ymmärtänyt koskee korottamista.
Toiset laittaa korin ja rungon väliin jotain puslia ja korottaa näin koria suhteessa runkoon.
Jostain luin että on mahdollista myös kohtuu helposti korottaa koko autoa, eli runkoineen päivineen ylemmäs koko hoitoa.
Oliko niin että edestä vääntövarret/sauvat tiukemmalle, ja taakse jotkut lisäjouset aksenin päälle?
Jos näin on, mistä tällaisia jousia saa, vai mitkä sinne sopii?
Tarkoitus olisi siis kasvattaa maavaraa, ja sen seurauksena sitten ehkä vielä koria että saa isommat pyörät alle...
Kiitos kaikille vinkeistä!
Tiistaina pitäisi käydä hakemassa -90 pitkä Pajero, kun on jo pidemmän aikaa maasturi ollut kiikarissa.
Luin monta juttua syötön ja ahtojen lisäämisestä, mutta yksi asia jäi vaivaamaan.
Ahdon alaista syöttöä säädetän jotain karaa kääntämällä, tai jopa poistamalla joku prikka joka näkyikin muutamassa kuvassa.
Mihin tuo ahdonallainen syöttö vaikuttaa? Siis tietenkin ahdon alla kakun saamiseen, mutta tarkoitan että jos lähdetään siitä että nostan ahdot kiloon, ja lisään perus syöttöä tuohon juuri ja juuri savuttamiseen asti, se vaikuttaa auton suorituskykyyn käsittääkseni eniten. Millä tapaa se rajotinprikan poisto vaikuttaa? Eli jos nostan ahdon ja perussyötön, mutten vielä halua koskea siihen karaan tai muuhun, voinko rikkoa jotain? Miten tuon tuntee persauksen alla? Siis tuon karan ja rajottimen kanssa leikkimisen?
Toinen asia jota en ole oikein ymmärtänyt koskee korottamista.
Toiset laittaa korin ja rungon väliin jotain puslia ja korottaa näin koria suhteessa runkoon.
Jostain luin että on mahdollista myös kohtuu helposti korottaa koko autoa, eli runkoineen päivineen ylemmäs koko hoitoa.
Oliko niin että edestä vääntövarret/sauvat tiukemmalle, ja taakse jotkut lisäjouset aksenin päälle?
Jos näin on, mistä tällaisia jousia saa, vai mitkä sinne sopii?
Tarkoitus olisi siis kasvattaa maavaraa, ja sen seurauksena sitten ehkä vielä koria että saa isommat pyörät alle...
Kiitos kaikille vinkeistä!