Terve taas. Tarvis galanttiin seos mittari laittaa kiinni, johdot olen jo vetänyt konehuoneen puolelle asti mut kattelin auton alle ku ettisin sitä lambdaa ja tulin siihen tulokseen et tähänkin voisi olla helpompi ratkaisu joten olisko täältä joku laittanu kyseisen mittarin kiinni ja mihin? Jos sieltä lambdasta menis tämä kyseinen piuha mihin se pitää kytkeä niin jonnekkin helpompaan paikkaan?
Öljynlämpötila mittari olis kans tarkotus laittaa mut kyllä se jo on selvillä miten tulee ja minne. Huomasin tossa samalla kun mittailin akusta paljon se antaa virtaa niin auton olessa sammuksissa ulos tulee 10-11V ja tyhjäkäynnillä 11,9V mikä on aika vähän ;D Kävin ostamassa laturiin säädinpaketin ku ajattelin et olis hiilet lopussa mut en oo kerenny vaihtamaan sitä vielä. Uusi hyvä akku on juuri vaihdettu et tuskin on akusta kiinni. Ja muutaman kerran on käynyt niin että kun virrat on avaimesta laittanu päälle ja yrittäny käynnistää nii ei mitään tapahdu, ei valon valoa mittariin eikä startista kuulu pihahdustakaan, sitten kun hetken odottelee niin kaikki toimii taas normaalisti. Ja volttimittari näyttää niin vähän että joskus auton käynnistäminen tapahtuu todella laiskasti. Kattelin myös sullakkeet läpi ja yksi oli hieman huonosti kiinni. Kun painoin sen pohjaan niin se paloi mutta silti kaikki toimii ;D Se on konehuoneen puolella, 30A sulake ja symbolissa on joku ihan kuin avaimen kuva minkä yläpuolella menee ns. viiva mikä on keskeltä poikki viistosti, numero on 14. Mikä tämä mystinen sulake mahtaa olla kun kaikki olennainen ainakin toimii ja yritin vikaa etsiä mutta ei löydy?
Öljynlämpötila mittari olis kans tarkotus laittaa mut kyllä se jo on selvillä miten tulee ja minne. Huomasin tossa samalla kun mittailin akusta paljon se antaa virtaa niin auton olessa sammuksissa ulos tulee 10-11V ja tyhjäkäynnillä 11,9V mikä on aika vähän ;D Kävin ostamassa laturiin säädinpaketin ku ajattelin et olis hiilet lopussa mut en oo kerenny vaihtamaan sitä vielä. Uusi hyvä akku on juuri vaihdettu et tuskin on akusta kiinni. Ja muutaman kerran on käynyt niin että kun virrat on avaimesta laittanu päälle ja yrittäny käynnistää nii ei mitään tapahdu, ei valon valoa mittariin eikä startista kuulu pihahdustakaan, sitten kun hetken odottelee niin kaikki toimii taas normaalisti. Ja volttimittari näyttää niin vähän että joskus auton käynnistäminen tapahtuu todella laiskasti. Kattelin myös sullakkeet läpi ja yksi oli hieman huonosti kiinni. Kun painoin sen pohjaan niin se paloi mutta silti kaikki toimii ;D Se on konehuoneen puolella, 30A sulake ja symbolissa on joku ihan kuin avaimen kuva minkä yläpuolella menee ns. viiva mikä on keskeltä poikki viistosti, numero on 14. Mikä tämä mystinen sulake mahtaa olla kun kaikki olennainen ainakin toimii ja yritin vikaa etsiä mutta ei löydy?