SIgma Diamante 1992 vm 24v automat lämpötilaongelmia

Liittynyt
12 Elokuu 2007
Tykkäykset
0
#1
Ko auto kuumenee erityisesti nyt kuumalla siten,että aina kun tulee ajosta pulputtaa kuin kiehuisi ja paisuntasäiliön ylivirtausputkesta tunkee nestettä ulos!
Paisuntasäiliöön tulee myös öljynsekaista möhnää!
Lämpömittari toimii ajossa ihan ok ja siinä pysyäytysvaiheessakaan ei nouse normaalia korkeammalle!
Mistähän oireet johtuisivat!
Diamantemitsu
 
Liittynyt
12 Elokuu 2007
Tykkäykset
0
#3
Joo!
Niin vähän uumoilee!
On tohon vanhukseen kova ja kallis homma!
Takimmaisessa kanteen tehtiin kannen tiivisteet vaihto 4-5 vuotta sitten!
Kai on alettava etumaisesta tutkimaa,vai voiko jollain todeta kummassa on?
Mun auto on Unkarissa ja käytössä vain muutamia viikkoja!
Malli on Diamante joka on Amerikan malli ja ei viitsis viedä romikseenkaan kun on ruosteeton ja kaikki
Laitteet toimii vielä muuten!
Saksaa olis koko kone 120tkm ajettu ehkä 600-800€
Oisko koko vaihto järkevämpää?
Millainen on koneen kokonaistoimittaja homma verrattuna kansi remonttiin!
Korjaamo tuntihinta on Unkarissa 20€,ei merkkiliike!
Diamantemitsu
 
Liittynyt
12 Elokuu 2007
Tykkäykset
0
#4
Joo!
Niin vähän uumoilee!
On tohon vanhukseen kova ja kallis homma!
Takimmaisessa kanteen tehtiin kannen tiivisteet vaihto 4-5 vuotta sitten!
Kai on alettava etumaisesta tutkimaa,vai voiko jollain todeta kummassa on?
Mun auto on Unkarissa ja käytössä vain muutamia viikkoja!
Malli on Diamante joka on Amerikan malli ja ei viitsis viedä romikseenkaan kun on ruosteeton ja kaikki
Laitteet toimii vielä muuten!
Saksaa olis koko kone 120tkm ajettu ehkä 600-800€
Oisko koko vaihto järkevämpää?
Millainen on koneen kokonaistoimittaja homma verrattuna kansi remonttiin!
Korjaamo tuntihinta on Unkarissa 20€,ei merkkiliike!
Diamantemitsu
Vähän kirjoittaja muuttele tekstiä
Koneenvaihto/ kokonaistoimittaja?
Kilsoja on 260 t mailia eli yli 350tkm,
 
Liittynyt
12 Elokuu 2007
Tykkäykset
0
#5
Vähän kirjoittaja muuttele tekstiä
Koneenvaihto/ kokonaistoimittaja?
Kilsoja on 260 t mailia eli yli 350tkm,
Hei
Ajattelin kokeilla Holtsin lohkonpaikkaus ainetta!
Missäspäin on termostaatti,kun se pitää irroittaa aineen läpiajoa varten!
Yleensä ylävesiletkussa,muuta näytti laipan kovin pieneltä ja alavesiletkussa taas
Näytti joku murikka olevan!Oiskona siinä?
Mitäs tapahtuu jos jättää sen termostaatin kokonaan pois,kun täällä Unkarissa ajellaan vain kesä,oloissa ja
Lämmintä ei tarvita autoon!moottori saa siis käydä kylmempänäkin!
Diamantemitsu
 
Ylös Bottom