Sigman korin osat.

Lektone90

New Member
Liittynyt
15 Lokakuu 2010
Sijainti
Pori
Mistä saa sigmaan korin osia. Olisin oikean puolen takavaloa vailla. Tiedän et timantti tiskiltä vois kysyä mutta hinta siellä niin suolainen että ajellaan mielummin ilman valoa :D

Ja jos jollain on myydä osta mielelläni pois :)
 
Vs: Sigman korin osat.

Faceliftissä ja vanhemmassa on sitten erilaiset,mutta eipä noita faceliftejä montaa suomessa ole.

Ja kyllähän noita vanhempia nyt luulisi helpostikin käytettynä löytyvän.
 
Vs: Sigman korin osat.

Multa löytys.
Pistä vaikka yv:tä jos vielä tarvetta
 
Vs: Sigman korin osat.

Tietääkö kukaan sopiiko sigmaan jonkun muun mallin iskarit esim galant v6 ? Oon kysellyt motonetist, Apt, + muut paikalliset varaosaliikkeet. Monroe kyllä löytyy luettelosta mutta ei kuulemma ole valmistettu muutamaan vuoteen. Timanttitiskiltä saa kyllä takaiskarit 125€ kpl hintaan + suojat erikseen. Löytyykö edullisempaa/parempaa vaihtoehtoa.

Nyt tarvin siis takaiskarit ja joskus tulevaisuudessa myös etu.
 
Vs: Sigman korin osat.

Lektone90 sanoi
Tietääkö kukaan sopiiko sigmaan jonkun muun mallin iskarit esim galant v6 ? Oon kysellyt motonetist, Apt, + muut paikalliset varaosaliikkeet. Monroe kyllä löytyy luettelosta mutta ei kuulemma ole valmistettu muutamaan vuoteen. Timanttitiskiltä saa kyllä takaiskarit 125€ kpl hintaan + suojat erikseen. Löytyykö edullisempaa/parempaa vaihtoehtoa.

Nyt tarvin siis takaiskarit ja joskus tulevaisuudessa myös etu.
Etuiskareita on vielä hyvin saatavissa,takaiskarit onkin sitten kiven alla..

Orkkisiskarit on juurikin Monroet.

Kellään tukkurilla ei takaiskareita ole,ainoa jos tuurilla löydät jonkun varaosapuljun "kätköistä" vanhaa tavaraa.
Sen tiedän sanoa,että ainakaan Moponeteistä/Varaosamaailmoista ET tule löytämään enään (itse ostin kesällä viimeiset..).


Ja muista malleista ei käy.
 
Vs: Sigman korin osat.

Menee luultavasti noit alkuperäiset hankintaan. Jenkeistä löytyy KYB:n iskareit diamanteen ja ebayn kautta austraaliast magnaaan mutta niitten sopivuudesta ei tietoa.
Minkä merkkisii etuiskareit on tarjolla ja millasis hinnnois ne pyörii ?
 
Vs: Sigman korin osat.

Jos joku tarvii niin tuolta saa suhteellisen edullisesti iskarit taakse....http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m32b905s3244p22901
 
Takaisin
Ylös Bottom