Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

TjjR

...
Liittynyt
30 Elokuu 2007
Sijainti
Nivala
Elikkä, 91- sedan sigma 24v v6..

ja kyseiset "viat" mitä on huomattu lähtiessä niin (luistonesto) valo palaa kokoajan..
eikä alusta "säädy" nappia painamalla. Eikä peilien sähkösääjöt pelaa.. muuten auto on ok kunnossa, ja toimii ku ajatus :peukku

mistäs vikaa osais etsiä näin alkuunsa näihin?
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

TjjR sanoi
Elikkä, 91- sedan sigma 24v v6..

ja kyseiset "viat" mitä on huomattu lähtiessä niin (luistonesto) valo palaa kokoajan..
eikä alusta "säädy" nappia painamalla. Eikä peilien sähkösääjöt pelaa.. muuten auto on ok kunnossa, ja toimii ku ajatus :peukku

mistäs vikaa osais etsiä näin alkuunsa näihin?
Luistonesto ei ilmeisesti pelaa,käy kokeilemassa vaikka soralla lyökä tyhjää vai ottaako luistonesto kiinni.
Alustan säädön kompura on tainnut tulla tiensä päähän,tuon taitaa pystyä kans jotenkin testaamaan,en tiedä vain että miten.
Tuo peili vika mahtaa olla siellä peilissä itsessään,mittaamalla johdot saa lisää selvyyttä. Esim itselle on pelkkä katkaisija rikki.
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

jooh, tutkittaahan asiaa tarkemmin tässä kun aikaa liikenee.. liekkö sit vaihettava normitolpat jousineen, jos alustalle ei muuta voi ??? ::)
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

TjjR sanoi
jooh, tutkittaahan asiaa tarkemmin tässä kun aikaa liikenee.. liekkö sit vaihettava normitolpat jousineen, jos alustalle ei muuta voi ??? ::)
Varmaan järkevämpää. Muistaakseni nuo aktiivi tolpat oli jotain +1000€ kipale.
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

Onkoha muute sigmaan mahollista saada alustasarjoja/madallusjousia yms..?? Jos miettii et yli tonnin maksaa kappaleelta, niin ei mitään järkeä.. Ja kuinkaha sit jollain vakio jousilla/ tolpilla on korkea??
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

anu84 sanoi
Onkoha muute sigmaan mahollista saada alustasarjoja/madallusjousia yms..?? Jos miettii et yli tonnin maksaa kappaleelta, niin ei mitään järkeä.. Ja kuinkaha sit jollain vakio jousilla/ tolpilla on korkea??
Tuossa oma Sigma vakio tolpilla/jousilla,itse en minään maasturina pidä. Perähän tossa roikkuu japanilaiseen tyyliin
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

No ei kyllä ole pahan näköinen! Olis vain niin kiva tietää et onko mahdollista saada esim konin tai h&r:än tai yleensäkkään minkään alustasarjaa! Just ku ajattelee et yli tonnin/tolppa, niin mikä niissä maksaa? Mitä maksaa suunnillee sit vakiotolpat ja iskarit.. Eiköhä nekin tuu omaan mitsuun vaihdon alle jossain välissä!
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

anu84 sanoi
No ei kyllä ole pahan näköinen! Olis vain niin kiva tietää et onko mahdollista saada esim konin tai h&r:än tai yleensäkkään minkään alustasarjaa! Just ku ajattelee et yli tonnin/tolppa, niin mikä niissä maksaa? Mitä maksaa suunnillee sit vakiotolpat ja iskarit.. Eiköhä nekin tuu omaan mitsuun vaihdon alle jossain välissä!
Siis noi vakio aktiivijousituksen osat maksaa 1000€kappale,muistaakseni,voi olla että muistan aivan väärinkin. Ovat ilmeisesti niin erikoiset ettei muulta löydy kuin alkuperäisinä. Koni tai H&R ei tuntenut edes koko auto mallia,Diamanten kyllä,mutta niisä takajousitus on erinlainen. Valilan takomoa mulle on ehdoteltu noi 6liikkeestä kun itselle olen jousia kysellyt. Jopa länsinaapuristakin suositeltiin jousien takomista/teettämistä jousipajalla.
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

Nuhapumppu sanoi
Siis noi vakio aktiivijousituksen osat maksaa 1000€kappale,muistaakseni,voi olla että muistan aivan väärinkin. Ovat ilmeisesti niin erikoiset ettei muulta löydy kuin alkuperäisinä. Koni tai H&R ei tuntenut edes koko auto mallia,Diamanten kyllä,mutta niisä takajousitus on erinlainen. Valilan takomoa mulle on ehdoteltu noi 6liikkeestä kun itselle olen jousia kysellyt. Jopa länsinaapuristakin suositeltiin jousien takomista/teettämistä jousipajalla.

mitähän tuo takomo ottaa sitte nuista jousista ???
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

paablo sanoi
Moroo.. 350€ etujouset asennettuna, vuos sitte?

Siis tuolta takomostako vai jostain muualtako sait? :nykii

Mistäpäin paablo olet jos joskus tulis sigmundin kanssa ihmettelemään?
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

OHO aika kohtuu hintaan kyl :eek: :eek: ittelkää tarvis tosiaan ku saada etupää alas niin ei kulukis nokkapystys jokapaikkaa..

edit: 1:51 Pitäsköhän kahtoo tuosta luettelosta suoriltaan ilma-alusta 8) tosin talvella ei taida oikeen pelittää.. joka taas tarkottas että pitäs laittaa talaviauto :driver ja seki pitäs soveltaa.
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

auto lyö soralla niin pitkään tyhjää ku antaa jauhaa.. elikkä luistonesto ei pelaa.
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

tästäpä löytyy minun ihmetyksen aiheet.. DEFAN digital controll box???? mikä vidu? oli liitin irti.. eikä tohi törkätä kiinni ennenku auto on kotipihassa eikä vuokra-asuntojen pihassa.. sanottasko että huonoja kokemuksia siittä kokeilusta.. "ruuvi" iskarijärjestelmän päässä.. kuuluuko olla? vai joku venttiili?? prkl että jaksaa ärsyttää :seina
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

lisätään nyt tähän vielä se että autoa ei ole pakosta nostaa taivaalle aina että minun puolesta olokoon kentässä.. kuhan sais keulan alas vaan..! ::)
 
Vs: Sigmassa "pikkuvikoja(Ko)"?

no ainakin mun ex sigmassa keulan sai tehokkaasti alas nostamalla nosturilla renkaat ilmaan.iskarien ilman tyhjennys venttiilistä kuului suhinaa ja sit ku se lakkas niin auto takas tonttiin ja avot alaalla on :)
mulla teki alusta aikoinaan saman oireen ja vika löytyi vasemmalta puolelta tankin kupeessa oleva 6 napainen liitin jota ei ole suojattu millään tavalla,ja voit kuvitella miltä liitin näytti :nykii
eli vasen takarengas irti ja liitin näkyy ehkä kurakerroksen alta tankin kupeeseen kiinnitettynä ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom