Oon ajanu jonku 6000km 3-lapasella 180mm sintterillä (etuveto), kytkin oli kieltämättä on-off mallia, vähän kenkku parkkipaikalla mutta renkaiden suttaaminen korjas tämän pienen luistamisen. Ainoa outo tällä kytkimellä oli pito kylmänä; nätillä ajolla kone lämpimäksi, sittenkun alkoi antamaan happea koneelle, kiihdytyksessä ahdot nousi yli 0,5bar niin kytkin luisti hetkellisesti (kierrokset pomppas +700rpm), tämä toistui 2-3 kertaa kakkoselta kolmoselle vaihtaessa, sen jälkeen luistaminen loppui ja kytkin piti hyvin jopa 1.2bar ahdoilla. Jos oli sammuttanu auton yli puoleksi tunniksi ja lähti taas ajamaan, joutui "lämmittämään" kytkimen että se piti; mystistä :nykii
6-lapainen jousitettu sintteri kaverin autossa tuntui taas melkein kuin massakytkimellä ajaisi, en edes tajunnu siin olevan sintteri kunnes se sano sen