Space Wagon 1998 2.0 GLXi tukivarren irroitus

ruovi

Member
Liittynyt
21 Lokakuu 2010
Space Wagon 1998 2.0 GLXi tukivarren irroituksesta pallonivel pitäisi käydä prässäyttämässä:

ei kerennyt vielä tulemaan kirjastosta korjausopas, ajattelin huomenna sunnuntain yrittää joten olis pari kysymystä;

- kumpi on parempi nostaa koko keula ylös vai ainoastaan kyseinen kulma tunkilla?

- missä järjestyksessä pitäisi noita kiinnityksiä availla , itse ajattelin että tässä järkässä;
1. pallonivelen mutteri, 2.vakaajan koiranluun mutteri, 3. tukivarren poikkitappi /mutteri 4. tukivarren kaksi pulttia jotka tulevat puslan ympärille olevaan kiinnikkeeseen, pultit siis ylöspäin

ei viitsisi sössiä niin ajattelin kysellä viisaammilta
 
Vs: Space Wagon 1998 2.0 GLXi tukivarren irroitus

ite avasin vaan yhden kulman kerralla nostaen. eikä tolla avaamisjärjestyksellä niin väliä.

kun pistät kii ni hyvä ois olla auton paino tukivarren päällä jotta se etummainen pusla jonka läpi pultti menee ei turhaan rasittuis .
 
Vs: Space Wagon 1998 2.0 GLXi tukivarren irroitus

ok ok saanko kysyy miten meinaat että auton paino tukivarren päällä.. en ihan tajunnut... kiitos kuitenkin jo vastauksesta
 
Vs: Space Wagon 1998 2.0 GLXi tukivarren irroitus

kun kasaat niin esim,rengas kiinni ja sen renkaan alle vaikka talvirengas. ja lasket auton sen talvirenkaan päälle.(jotta mahtuisit vielä kiristämään sen etummaisen helan ,auton alla) . eli se tarvis mieluusti kiristämään sellases asennos kuten auto yleensä käytös. jos kiristää sillain ku nostettuna niin sillon se kiertoliike siinä puslas kasvaa turhaan liikaa ja on vaan turhaa rasitusta,kun laskee auton painon sen päälle

hankala selostaa ,mutta kun tuota hieman miettii niin varmasti ymmärrät mitä haen takaa
 
Vs: Space Wagon 1998 2.0 GLXi tukivarren irroitus

kiitti vielä, homma hoitui helposti ilman talvirenkaan tukea , tukivarsi irtos ja pallonivel on vaihettu
 
Takaisin
Ylös Bottom