Space wagoniin sähköinen pumppu...

wiketys

1.8 TD sw 7 hengen
Liittynyt
16 Lokakuu 2006
Sijainti
Liminka
Olen miettinyt, että jos laittas sähköisen löpö pumpun, mutta ei ole oikein tietoa asiasta, että mistä sellainen olisi hyvä hankkia ja "kannattaako" tollaseen 1.8td laittaa. Tätäkin vaan mietin siksi, että edellisessä autossani oli sähköinen pumppu ja toi kivasti "säästävää löpön syöttöä" ei vieny kuin n.4,5l/100km. Eli mistä saisi edullisesti ja minkä kokoinen ja laitanko vai en??? Autohan on 90 space wagon ja 1.8td
 
Vs: Space wagoniin sähköinen pumppu...

Siis hetkonen,miten tuo kulutukseen vaikuttaa? Mulla on spacessa sellainen facetin sähköinen bensanlutkutin naftaletkussa mutta vain siitä syystä jos tarvii ilmailla naftasydeemeitä kun orkkis käsipumppusuodatinhässäkkä on heitetty roskiin toisen suodattimen tieltä. Olen kyllä kokeillut onko vaikutusta kulkuun jos ajaa se pumppu päällä mutta eipä persdynolla ainakaan huomannut mitään eroa.

Edittiä:Tsekkasitko sen öljykorkin mistä taannoin infosin? Oliko kunnossa?
 
Vs: Space wagoniin sähköinen pumppu...

Niin no enhän tietenkään voi sanoa varmuudella, että vaikuttaako liikkumiseen, mutta edellinen auto (405 1.9diesel) liikkui ilman pumppua kuin täi tervassa ja kun pumppu oli toiminnassa kulku oli ihan toista nopeutta. Voihan se olla dieselissä ja bensassa eri vaikutus... Ja tietenkin oli hyötyä tuossa ilmaus hommassakin jos sattui ajamaan ihan vahingossa löpön loppuun ;)

Ja tosiaan tuon korkin olen tarkistanut... Ei mitään vikaa ollu, mutta vaihdoin kuitenkin sen mutterin sellaiseksi jossa on se kumirenkula kirimässä (ihan vaan varmuuden vuoksi)
 
Vs: Space wagoniin sähköinen pumppu...

Minä laitoin Bilteman pumpun Pajeroon. Käyntiinlähtö parani, sininen savu käynnistyksessä hävisi, kulutukseen ei eroa.
 
Vs: Space wagoniin sähköinen pumppu...

Pitääkin kokeilla uudemman kerran tuon sähköpumpun kanssa,muistin että aiemmin kokeilin sitä kun oli muita probleemeja syöttöpumpun kanssa eli se varmasti vaikutti myös asiaan. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom