Starttaa muttei lähde käyntiin Lancer -93 1,6

G

garret

Guest
joo haluaisin kysyä että onko kellään ollut samaa vikaa mikä on meillä korjattavana? Ongelma on se auto starttaa ihan normaalisti mutta ei aina lähde käyntiin auto on 93 lancer 1.6 ???

Edit: otsikko
 
Re: Kenelläkään samaa vikaa?

No mul oli lancerissa sellanen yksinkertainen vika et siin oli virranjakajan kannessa snadi halkeama.

Tolpasta starttas, mut jos kylmä/kostee ni sit ei ja tekipä se kerran sellasenkin tempun että muija lähti töihin ajelemaan ja oli sellanen kunnon pakkaspyry ilma, kuutisen kilometriä isoa tietä ni auto sammu, soitti sit mulle ja mä katsomaan et mikä on, kokeilin startata ni samantien käynnisty (moottori oli jo sen verran lämmin et vissiin lämpö oli kuivannu sen),
muija meni coltilla töihin ja mä lancerilla kotiin ja tarvike liikkestä hain uuden kannen, sen jälkeen ei ollu enää mitään häikkää oli auto tolpassa eli ei :)

Pitkäpä oli selitys ;D , mutta tää nyt oli olettaen että oot kaiken muun jo tutkinu ??? (tulpat etc.)
 
Re: Kenelläkään samaa vikaa?

tulpat on katottu sytkä kunnos mut evt mikä vikana ??? ???
 
Onkos se auto lumessa "uinut" ? Ettei oo lumi tukkinut mitään ilmanottoja esim. vänkärin sisälokasuojassa?
Itelläni kävi niin viimetalvena ja *kele ku sai taistella -20asteen pakkasessa ja 40cm lumikinoksissa, että sai auton käyntiin ja ottamaan kierrosta (keskellä tietä auto jumissa). 2pvä tallissa täysillä lämmityksillä lokariin niin suli ja toimi.
 
Tulipas sellanenkin mieleen että onkohan sulakkeet ehjänä?
jossain topikissa oli juttua että oli pääsulake rikki, starttas muttei lähteny käyntiin...
 
juu vika löyty virranjakajan kannen toinen pultti oli menettäny kierteensän ja nippusiteillä kiinni niin hyvin toimii! ;)
 
:) Hetipä muistin ku ton luin että mulla oli lancussa myös toi vika ja ilmeisesti siitä syystä se kansi oli ottanu siipeensä :) Hyvä että selvis!

OT: Onks auton rek.nro HGF-2**? Väriltään hopea? Ja Missäpäin suomea mahdatte sijaita? ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom