Kaikki muuttuu,kuvaa erittäin hyvin ensimmäistä lausetta.
Olen aina ollut henk.koht ERITTÄIN VASTARANNAN kiiski näitä zetoreita kohtaan,mutta tottahan se on,perse EI KESTÄ bensalla ajamista..
Muutaman kk kattelin kaikenlaisia riisseleitä (jopa muita merkkejä..),ja kun tämä tuli myyntiin,niin pakkohan se oli noutaa.
Kohtuuhintainen,ajettu 215tkm,eikä suurempia vikoja (ja rek. pakettiautoksi,joka oli suurin kriteeri).
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/edesta.html
Myyjän kertomat viat:
Tuulilasi vaihdettava 1.10 mennessä
oik. ulompi nivel naputtaa vähänkin kääntäessä
sisätilanpuhallin toimii HYVIN harvoin
flekti kuulemma hengetön,vaikka pyöriikin
itse löydetyt viat ylläolevien lisäksi:
etujarrut jumissa
kuskinpuolen ulompi vetarin kumi lähes halki.
Eli pienellä pääsin,ja vaikka kilometrejä ei ole paljoa,niin ~puolisen neliöö uutta peltiä löytyikin jo pohjasta (noh,kai se 22V tekee tehtävänsä ilman kilometrejäkin..).
Aski on AP-vitosella,ja sen kesto onkin kymysysmerkki..
Mutta positiivista on sekin,että varaosia tuli ~kuution verran,eli pitäisi hetken pärjätä.
Ostotilanteessa kävin ~2km lenkin,ja loppuviikosta myyjä ajoi auton pihaan,josta tuuppasin sen saman tien talliin.
Pikkujuttuja piti tehdä,mutta kun aika ei meinaa kaikkeen riittää,niin tämäkin lojui viikon tallissa..
Sisätilan puhaltimen vaihdoin E33-galantin vastaavaan,jota löytyi omasta hyllystä (LÄHES samanlainen,liitin hieman eri kulmassa,mutta ei tarvinnut tehdä mitään johdoille,riittivät kuitenkin ja liitin oli sama).
Varaosaflektikin tuli mukana,ja kun vanhan nyppäsin irti,niin epäilenpä että vikaa ei ollut siinä,vaan anturin kosketinpinnassa,joka oli aivan vihreässä "homeessa".Noh,vaihdoin nyt kuitenkin senkin.
Kuskin ulomman vetarin suojakumin vaihdoin,ja pesin nivelen ennenkuin läimäsin kiinni uusilla vassuilla.
Pelkääjän puolelle vaihdoin koko akselin,mutta tästäkin pesin nivelet/rasvasin uudelleen ennen kiinnipulttaamista (onkin muuten pikkusen erilainen/erikoinen tuo vänkärin puolen sisempi vetari kuin uudemmissa etuvetosissa,on "tripoidi+normi ulompi vetari-tyyppinen",eli äkkiseltään luulisi että pitäisi olla jopa suht kestäväkin).
Samalla tuli vaihdettua lodjuöljyt,kun kerran vetarikin irti oli.Castrol SMX-S.
Ahdashan tuo konehuone on,sitä ei käy kieltää.
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/akkuhilut.html
Mutta kun hieman hiluja siirtää,niin tilaa saa enemmän
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/tilavampaa.html
Tuon tein "tulevaisuudensuunnitelmien" vuoksi,ettei ole ihan millistä kiinni.
Akku siirtyi pelkääjän jakkaran alle (joka BTW joku 80Ah MARINE-akku,saas nährä kuinka kauan kestää,ex-omistaja kuulemma saanut halvalla jonka vuoksi sen tähän laittanut..).
50-neliöisellä piuhalla (pitäisi riittää,kun matkaa ~1,5m),ja sulakkeina 1*200A+1*60A ANL.
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/akunmallailua.html
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/sulakepidike.html
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/akkukiinni.html
Suodatinkin piti tehrä uusiksi,ja tollasen tötterösuodattimen laitoin,kun sopiva löytyi.
Jos möly vaivaa liikaa,niin sitten teen jonninlaisen "pöntön" vielä lisäksi,toistaiseksi ei omaan korvaan liikaa mölyä.
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/suodatinadapteri02.html
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/suodatinadapteri03.html
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/suodatinadapteri04.html
Etujarrusatulat tuli irrotettua,ja toisen mäntä olikin hieman enemmän kärsinyt,joten vaihdoin sen uuteen,toiseen riitti kevyt hiominen.
Alemmat liu't olivat ruostuneet aika pahoiksi,mutta pihassa olevasta purku-Probesta (Mazda) löytyikin samat liu't,joten siitäpä saikin lainata..
Uusilla tiippareilla kasaan,ja johan toimivatkin!
Pohjaa tuli ihmeteltyä/naputeltua,mutta eipä äkkiseltään mätää löytynyt,eli saa olla hetken aikaa huoletta senkin suhteen.
Yleisilmeeltään on kohtuu siisti,ja tuntuisipa konekkin olevan kunnossa (joka onkin aika "tilkkutäkki",alakerta 150tkm,yläkerta 250tkm,turbosta ei tietoakaan..),ei ainakaan paisariin huohota/ahdot tallella.
Penkit on mukavat (mukavammat kuin sigussa!),ja sisustaltaankin siisti.
Varustetaso GLS.
Pari "pikkujuttua" pitää vielä tehrä,sitten jos pääsisikin hetken aikaa etenemään pelkällä ajolla,niin..
P.S.Ja ei,en ole "Pitkänniemen asiakas",vaikka käyttöautona onkin 22-V dieseli.
Jos jollain jo kohta lähes vanhuksesta kommentoitavaa,niin tänne:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=29449.new#new
Olen aina ollut henk.koht ERITTÄIN VASTARANNAN kiiski näitä zetoreita kohtaan,mutta tottahan se on,perse EI KESTÄ bensalla ajamista..
Muutaman kk kattelin kaikenlaisia riisseleitä (jopa muita merkkejä..),ja kun tämä tuli myyntiin,niin pakkohan se oli noutaa.
Kohtuuhintainen,ajettu 215tkm,eikä suurempia vikoja (ja rek. pakettiautoksi,joka oli suurin kriteeri).
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/edesta.html
Myyjän kertomat viat:
Tuulilasi vaihdettava 1.10 mennessä
oik. ulompi nivel naputtaa vähänkin kääntäessä
sisätilanpuhallin toimii HYVIN harvoin
flekti kuulemma hengetön,vaikka pyöriikin
itse löydetyt viat ylläolevien lisäksi:
etujarrut jumissa
kuskinpuolen ulompi vetarin kumi lähes halki.
Eli pienellä pääsin,ja vaikka kilometrejä ei ole paljoa,niin ~puolisen neliöö uutta peltiä löytyikin jo pohjasta (noh,kai se 22V tekee tehtävänsä ilman kilometrejäkin..).
Aski on AP-vitosella,ja sen kesto onkin kymysysmerkki..
Mutta positiivista on sekin,että varaosia tuli ~kuution verran,eli pitäisi hetken pärjätä.
Ostotilanteessa kävin ~2km lenkin,ja loppuviikosta myyjä ajoi auton pihaan,josta tuuppasin sen saman tien talliin.
Pikkujuttuja piti tehdä,mutta kun aika ei meinaa kaikkeen riittää,niin tämäkin lojui viikon tallissa..
Sisätilan puhaltimen vaihdoin E33-galantin vastaavaan,jota löytyi omasta hyllystä (LÄHES samanlainen,liitin hieman eri kulmassa,mutta ei tarvinnut tehdä mitään johdoille,riittivät kuitenkin ja liitin oli sama).
Varaosaflektikin tuli mukana,ja kun vanhan nyppäsin irti,niin epäilenpä että vikaa ei ollut siinä,vaan anturin kosketinpinnassa,joka oli aivan vihreässä "homeessa".Noh,vaihdoin nyt kuitenkin senkin.
Kuskin ulomman vetarin suojakumin vaihdoin,ja pesin nivelen ennenkuin läimäsin kiinni uusilla vassuilla.
Pelkääjän puolelle vaihdoin koko akselin,mutta tästäkin pesin nivelet/rasvasin uudelleen ennen kiinnipulttaamista (onkin muuten pikkusen erilainen/erikoinen tuo vänkärin puolen sisempi vetari kuin uudemmissa etuvetosissa,on "tripoidi+normi ulompi vetari-tyyppinen",eli äkkiseltään luulisi että pitäisi olla jopa suht kestäväkin).
Samalla tuli vaihdettua lodjuöljyt,kun kerran vetarikin irti oli.Castrol SMX-S.
Ahdashan tuo konehuone on,sitä ei käy kieltää.
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/akkuhilut.html
Mutta kun hieman hiluja siirtää,niin tilaa saa enemmän
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/tilavampaa.html
Tuon tein "tulevaisuudensuunnitelmien" vuoksi,ettei ole ihan millistä kiinni.
Akku siirtyi pelkääjän jakkaran alle (joka BTW joku 80Ah MARINE-akku,saas nährä kuinka kauan kestää,ex-omistaja kuulemma saanut halvalla jonka vuoksi sen tähän laittanut..).
50-neliöisellä piuhalla (pitäisi riittää,kun matkaa ~1,5m),ja sulakkeina 1*200A+1*60A ANL.
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/akunmallailua.html
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/sulakepidike.html
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/akkukiinni.html
Suodatinkin piti tehrä uusiksi,ja tollasen tötterösuodattimen laitoin,kun sopiva löytyi.
Jos möly vaivaa liikaa,niin sitten teen jonninlaisen "pöntön" vielä lisäksi,toistaiseksi ei omaan korvaan liikaa mölyä.
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/suodatinadapteri02.html
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/suodatinadapteri03.html
http://www.paskanmyivat.com/SpaceWagon/photos/suodatinadapteri04.html
Etujarrusatulat tuli irrotettua,ja toisen mäntä olikin hieman enemmän kärsinyt,joten vaihdoin sen uuteen,toiseen riitti kevyt hiominen.
Alemmat liu't olivat ruostuneet aika pahoiksi,mutta pihassa olevasta purku-Probesta (Mazda) löytyikin samat liu't,joten siitäpä saikin lainata..
Uusilla tiippareilla kasaan,ja johan toimivatkin!
Pohjaa tuli ihmeteltyä/naputeltua,mutta eipä äkkiseltään mätää löytynyt,eli saa olla hetken aikaa huoletta senkin suhteen.
Yleisilmeeltään on kohtuu siisti,ja tuntuisipa konekkin olevan kunnossa (joka onkin aika "tilkkutäkki",alakerta 150tkm,yläkerta 250tkm,turbosta ei tietoakaan..),ei ainakaan paisariin huohota/ahdot tallella.
Penkit on mukavat (mukavammat kuin sigussa!),ja sisustaltaankin siisti.
Varustetaso GLS.
Pari "pikkujuttua" pitää vielä tehrä,sitten jos pääsisikin hetken aikaa etenemään pelkällä ajolla,niin..
P.S.Ja ei,en ole "Pitkänniemen asiakas",vaikka käyttöautona onkin 22-V dieseli.
Jos jollain jo kohta lähes vanhuksesta kommentoitavaa,niin tänne:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=29449.new#new