subbarin paineet

tony20

lancer gti -95
Liittynyt
4 Tammikuu 2005
mulla on 95gti lankussa 12" subbari jumputtamassa. mutta ongelmana on että ei oikeen tuu paineet ohjaamon puolelle, taitaa olla "liian" tiivis takaboksi...oisko jollain jotain pikku niksejä joilla saisin enemmän painetta tulemaan ohjaamoon?
 
tony20 sanoi
mulla on 95gti lankussa 12" subbari jumputtamassa. mutta ongelmana on että ei oikeen tuu paineet ohjaamon puolelle, taitaa olla "liian" tiivis takaboksi...oisko jollain jotain pikku niksejä joilla saisin enemmän painetta tulemaan ohjaamoon?

ainakin glx lankussa on se "suksiluukku" umpinainen, rälläköi siitä se aukko auki :peukku
selkänoja pois ja poistat kangasta edestä ja laikka laulamaan
 
Itselläni on refleksi kotelossa ja 2 putkea hattuhyllyn läpi kabiiniin :peukku
Ja painetta riittää ;D 8)
 
Mitsu sanoi
Itselläni on refleksi kotelossa ja 2 putkea hattuhyllyn läpi kabiiniin  :peukku
Ja painetta riittää  ;D  8)

Ootko mist vetänyt ne refleksi putket sinne?! teitkö reijät hattuhyllyn peltiin? :p ite meinasin et laittas ne putket tuleen niist takakajareitten orkkis reijistä kabiniin ja sit laittas takakajarit sinne viimesiin pilareihin.. ::)
 
Ootko mist vetänyt ne refleksi putket sinne?! teitkö reijät hattuhyllyn peltiin? :p ite meinasin et laittas ne putket tuleen niist takakajareitten orkkis reijistä kabiniin ja sit laittas takakajarit sinne viimesiin pilareihin.. ::)

Ihan puhkaisin pellin läpi takakajareiden väliin
 
Auto on eri mut mul on tähän tyyliin.
http://www.st42.1g.fi/kuvat/Gallu/Sisusta/hhpaikkaautosylhaalta.jpg/medium
Ja sit hattuhyllys.
http://www.st42.1g.fi/kuvat/Gallu/Sisusta/hhyllyylhaalta.jpg/medium
 
Mitsu sanoi
Itselläni on refleksi kotelossa ja 2 putkea hattuhyllyn läpi kabiiniin  :peukku
Ja painetta riittää  ;D  8)

Kerrotkos vielä pojille millä vehkeillä se paine tuotetaan ;)

Ite avaan vaan selkänojan niin saan kuunnella miten alitehoinen autostudio antaa kuolleelle rokkarille vähän virtaa ::)
 
Tällä olen soitellut ;D painoa elementillä on vain vaatimattomat 30kg :-*
Ja nyt jollekkin joka alkaa sanomaan noista parametreistä jotain niin työnnettiin jo tuohon free-airina 1,3KW/40hertsiä ja subba "huusi" lisää tehoja liikerata on mielestäni riittävä 5-7cm
esim: JBL Gti 12":nen pohjasi jo 500w kohdalla ;)

Vahvistimina toimii Cadencen a7+hc digiä(2kpl) linkitettynä Cadencen power modul (pm-1):llä
(eli käytännössä moduuli tekee noista "yhden" vahvistimen) joka työntää puhdasta 2,4KW:tä

Noilla olen koittanut pärjätä (toistaiseksi olen vain tuulilasin saanut halkaistua) :'(
 
No mulla on yks kipale varttinen dynamics peräkontissa sekä slp dynamicsin digi (1450) rms 1kw että noilla on gallussa irtettu tuulilasi :(...
Painetta tulee kyllä siihen malliin että tukka pölisee ;D
 
Virtane sanoi
mutta ootteko käyneet paineita mittaamassa ollenkaan?

Mulla joskus luokka voitto saavutettu 2xLanzar OA128 (12") + Lanzar OptiDrive 2500 vaffi ja tulos 147.3db

ja harmittaa kun ei "kerennyt" mittaamaan Galantista 2xTreo SSX15" + Lanzar VHC2000 pääte yhdistelmällä... se soi suht kivasti...

PS. MITSU, yks Treo SSX kestää saman verran tehoo kun sun pinohiiri... ;) tutkin juur noita "tuloksi"
 
Takaisin
Ylös Bottom