Vs: Sylinterikansi asiaa 4g63-t vs 4g64
Siitä en osaa sanoa,mutta illalla mittasin vielä DOHC-koneesta ja sopivat reiät näyttäis olevan siinäkin,vaikka edellä sanoin ettei
pitäisi luulla mitään,luulisin sillä perusteella että voisi heittää vaikka VR4-koneen takavetoGalantiin sellaisenaan...!?
(Paitsi
tietysti ulkopuolen juttuihin tarvittavat kohtalaiset muutokset...) Eli näyttäisi että KAIKKI 2.0-2.4 koneet käyvät... Toisinpäin
eli takavetoisen kone etuvetoiseen ei sitten taas onnistukaan,koska takavetolohkoista ei löydy etuvetoisen tarvitsemia
kiinnityskohtia... Mutta ei haittaa,koska tarpeellisempi muutosmahdollisuus on tuo mikä onnistuu... ;D Ai niin,unohtui äsken se
poikkeus 2-litraisissa minkä useimmat tietävätkin,eli takavetoturbon erilainen laatikon kehäjako yläpulteissa,20mm pitempi...
Hauskaa tässä ajatella jos monet äijät ovat tuskailleet miten sekoittaisi etu- ja takavetojen koneenosia keskenään,ja sitten
selviää vaikka jälkikäteen että sehän olis käynyt sellaisenaan,aina kannattaa ottaa asioista selvää...!? ;D