Vs: taas galantin tehoista
Joo, kyllähän se vaihtoon lähtee jo vanhuuttaankin. Seuraava on v70. Olen kyllä ajanut niin 850 volvoa kun v70:kin. Mitään tekemistä sillä GLT:llä ei ole kuitenkaa minkään tehojen kanssa(mallimerkintä vain). Ja työkseni yhdistelmää noin 4 vuotta, että kyllä se kaasu on uskoakseni hallinnassa paremmin kuin ehkä monilla muilla... Ainakaan toistaiseksi ole tullu moitteita saati potkuja ;D Voihan se olla markkinointi hommakin tuon galantin tehot. Eli todellisuudessa voip olla enempii kun tuo 120kw, jostain joskus kuullu.
Uutta galanttiahan kun suomeen ei harmi vaan tuoda. Se olis kyllä muuten tietty ykkösvaihtoehto uudemmalle.
Ja kun täällä ei sitä tyhmien kysymysten palstaakaan ole... Autoja on palijo ollu mutta mitsu tähän mennessä se paras, syystä tahi toisesta.
Tässä kuitenni autot jotka olen omistanu pitempään tai lyhempään
Datsun 100A 1.2-75, Toyota corolla 1.2-79, Ford Escort 1.3 -85, Nissan Sunny 1.5-83, Mitsu Lancer 1.5 Glx-85, Mitsu Lancer 1.5Glx-86, Mitsu Galant 2.0Gls-87, Mitsu Lancer 1.5Glx-87, Honda Civik 1.5Gl-87, Peugeot 405 1.6-89, Mitsubishi Galant 2.0Gls-85, Mitsu Lancer Glx -84, Mitsu Lancer 1.5 Glx -89, Mitsu Galant 1.8Glx-88, Volvo 460 1.6-91, Mitsu Galant 2.0Glsi-88, Volvo 760 2.3turbo-84, Toyota Corolla 1.3LB-88, Mitsu Galant 2.0 Gls-87, Volvo 460 1.8-94, Honda Civik 1.3-83, Honda Accord 2.0Ex-87, Honda prelude 2.0Ex-88, Honda Accord 2.0-88, Mersu 220D-72, Nissan Sunny 1.6-87, Corolla 1.8dsl-85, Nissan Cedric 2.8dsl-85, Bmw 520i-88, Bmw 525 tdsa-94, Mitsu lancer 2.0 dsl, mitsu Galant 2.0Glsi-94. Siinä muistaakseni kaikki, järjestys voipi heittää, mutta eka ja viimenen on oikein
Joten luulen että mulle ei tarvii "pyllyillä" tämän enempätä. Ei näitä ajosta tulleena jaksa lukea kuin ikään suomi24 palstalta.