Takalehtien vaihto gen 1 pajero

we18fi

New Member
Liittynyt
4 Marraskuu 2012
Sijainti
kokkola
puran ne navat kunhan pakkaset laskee uskon että ne on ruosteessa tai kuraa täynnä.

mutta vielä nuista taka jousista kyllä se nyt siltä näyttää että lehtiä saa ruveta kattelemaan
koivunen 4+1 280€ kpl ja sitten tämä sama lahti eri myyjältä 220€kpl
vallilan takomo 4+1 230€ 5+1 255€ kpl
seinäjoen jousi ??????
miten tuolta milneriltä lähettääköne niitä tänne vai miten se painoraja menee???
 
we18fi sanoi
miten tuolta milneriltä lähettääköne niitä tänne vai miten se painoraja menee???

Lähettää ne painavaakin, ottavat kyllä sähköpostilla yhteyttä ja kertovat mitä maksaa.
 
tilasin kitin x2
nyt kun ne menis vielä kohtuuella (koputtaa puuta) paikalleen.
oletteko jättä nyt vaihdon ajaksi kallistulsen vakaajat paikalleen??
 
elikkäs tuli ne jouset milneriltä 5päivässä ja yllätyksenä oli että ne olikin 5+1 eikä 4+1.
vaihtoon meni 3tuntia lunta tuli vaakaan...... kun ulkonatein

kuva ennen vaihtoa
eka.jpg

ja sitten vaihdon jälkeen
kol.jpg


eli tuli yli 10cm lisää korotusta, nyt sitten pitäs nostaa keulaa ylös mutta nouseeko se noin paljon? ja sitten tietenkin pitääköse paikkansa että ohjaus kulmat muuttuu kun kiristää vääntösauvoja???
 
kaveri joskus veti nissanis meleko tappiin nii pyöränkulumat muuttu rarikaalisti eikä ajo ominaasuuret vähä nii ja näin.pajerosta ei kokemuksia.
 
Tietenkin ne pyöränkulmat muuttuu kun tukivarsien asento muuttuu,mutta ei lähellekkään niin radikaalisti kuin nissanissa.
Itsellä kelattu tuppeen keula eikä pyuöränkulmiin ole vielä tullut puututtua,nyt talvella pakko kun jotain on mutkalla ja vänkärin rengas harittaa ja ratti on kierossa.
Keula nousee ylöspäin jonkun 6cm,kunhan vain leikkaa pohjaanlyönti kumeista palan pois,itse poistin ne kokonaan ettei keulasta tule sellainen hakkaava. Onko kuinka jäykkä tuo takapää uusilla jousilla,itsellä on vallilan 4+1 ja perä on vähän kova ja näin ollen huono joustamaan.
 
just tota mä hain.
no aika pompottava se on ajella mutta verrattuna niihin vanhoihin jotka makas pohajssa kumien varassa ja jokaisessa pienessäkin joustossa pamautti runkoon ja väkivaltaisesti heitti koria suuntaa tai toiseen nyt se akseli kallistelee paljon mukavammin ja on paljon pehmeämpi maastossa ajettaessa, mutta niin kun sanoin tuossa alussa on maan tiellä todella pompottava ajaa ilman kuormaa tai peräkärryä. kun otin vanhat pois niin jouset oli tosiaan eri paria ja eri valmistajan tekemiä aine vahvuuksissa oli eroa luulta vasti edellinen omistaja oli "korjannut" lehtiä romis jousilla. kumminkin olen todella tyytyväinen jousiin ja uretaanipusliin, halvat oli tilaan jat´kossakin milneriltä osat.



Nuhapumppu sanoi
Tietenkin ne pyöränkulmat muuttuu kun tukivarsien asento muuttuu,mutta ei lähellekkään niin radikaalisti kuin nissanissa.
Itsellä kelattu tuppeen keula eikä pyuöränkulmiin ole vielä tullut puututtua,nyt talvella pakko kun jotain on mutkalla ja vänkärin rengas harittaa ja ratti on kierossa.
Keula nousee ylöspäin jonkun 6cm,kunhan vain leikkaa pohjaanlyönti kumeista palan pois,itse poistin ne kokonaan ettei keulasta tule sellainen hakkaava. Onko kuinka jäykkä tuo takapää uusilla jousilla,itsellä on vallilan 4+1 ja perä on vähän kova ja näin ollen huono joustamaan.
 
melkeen unohtu niistä navoista nyt olen sisäistä nyt kuinka ne kytkeytyy kun selkärangassa on muistissa ne manuaali navat.
olen ihan tyytyväinen niihin.

olettekos muuten huomannut että kaiser locker tekee etu perään lukkoja joita saa nykyään täältä suomestakin.
 
Takaisin
Ylös Bottom