Tehoputki-soundit

IsmoTheKotka

New Member
Liittynyt
21 Heinäkuu 2003
Sijainti
Vantaa
Saakos mielettömän upeit soundeja pelkän takapöntön vaihdolla? vai kandeeko vaan poraa reikiä tohon nykyseen putkeen :eek: ?

Oisko mitään idistä vaihtaa esim. Evon putki tohon tai ees peräpää, vai millasia putkiratkaisuja jengillä on?
Onks joku meluraja jonka ylityksestä saa sankot?

Autoracing.fi :ssa myydään kaikkee rallisälää, mut saako ralliputkia käyttää siviiliajossa?

kertokaapas nyt kaikki mitä tiedättä, thanks 8)
 
jos haluut 2,5":sen rosteriputken,nii mä voin myydä ton nykyiseni sulle(siis kissan jälkeisen loppuosuuden vapaavirtaavalla takapöntöllä) ;). ei oo ollu käytössä vasta kun tollaset 7tkm ja kyllä kestää käyttöä,ei tarvi ihan äkkii alkaa katteleen uutta putkee.
sit on soundit kohallaan,eikä ahista ;D
 
No "upeita soundeja" autoon ei kyllä pelkällä putkistolla saada, kyllä siellä pellin alla pitää jotain miestä vahvempaa olla myös ;D

Ja jos nyt haluaa vakiopilliääniin vähä kivemman kuulosta niin hommaa jonkun asiallisen takapöntön eikä mitään reikien porailua aleta harrastelemaan ;)

Mutta eikös tuossa GTi:ssä ole jo ihan ok äänet, ettei ole mikään 1.1 ford fiestan kuulonen :)
 
on se kiinni just nyttenkin,mutta kun kattelin tossa muutama vko sitten duunin parkkihallissa ännäläista subaruu(oli Naritasta tulossa ja menossa Mäkiselle). niin erityisesti pisti silmään sen putkiratkaisu,se oli duunattu kyllä silleen että ei enää paljon suorempaa pysty auton alla vetämään->alkoi mietityttään jotta jos itsellekkin duunauttais vastaavalla tavalla,niin vois olla aika ok.

sen verran tulis eroo nykyseen,että kax mutkaa jäis pois. tyytyväinen oon kyllä jo tohon nykyseenkin,mutta ainahan noita kaiken maailman päähänpistoi tulee->eli tässä tapauxessa jos joku ostaa nykysen,niin sitten edetään suunnitellun mukaan. muussa tapauxessa annetaan olla niinku jo on.

putki on teetetty Eurostainless:lla,antavat siellä ihan hyvät takuut noille tekemilleen putkille eli luottavat tekemäänsä jälkeen. käy kattomassa niitten sivuilla www.eurostainless.fi
sieltä näät tota niitten hintatasoo. tää putki tehtiin ihan käsityönä ja hinta oli 550 euroo. se lähtee nyt ton verran käytettynä satasta halvemmalla,eikä tartte uutta ostaa(ellet ite aja sitä paskax jossain "mökkitiellä").
 
Minä vähän luulen, ettei se Zaren putki käy tuohon gti lanceriin. Eikös ne oo eri korimallii. Voin tietty olla viärässäkin ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom