Ja vitulla päähän, anteeksi sanavalinta, mutta kirosanoja oli enemmänkin mielessä, mutta jos tuo yks riittäs...
Aamulla kun aurinko alkoi paistamaan, oli tarkoitus AVK:sta haettuun GDi farkkuun -00 alkaa rustaamaan umpioita paikoilleen ja puskuria että saa rekisteröintikatsastaa ensviikolla...
Noh, kävin sitte p*le hakemassa vähän postia... Eiköhän vastatuuli napannu juuri vaihdetusta nokkapellistä kiinni ja tuulilukko ei ollu vielä paikoillaan, niin eiköhän mäjähtäny koko paska tuulilasille ja lopun voikin jo arvella... :seina
Sinne meni ehjä tuulilasi pillun päreeks ja uus nokkapelti saranoineen...
Eli, nyt pitää yrittää vain hengittää syvään ja markkinoida koko romu pois pihasta osina...
Tai kokonaisena, kun kolmanteen Galanttiin otan tuosta muutamia pisteosia, mutta suurinosa on turhaa kun toiset kaks Gallua on sedaneita. Ja tuo oli siitä harvinainen GDi, että se ei nakua ja laatikko kunnossa :'(
Eli tekniikka on näillä testiajoilla täys 10, Defan varashälyjä myöten + mp3 soitin kiinni ja peräkontissa oli vielä 10 CD:n pioneerin vaihtaja jne... Kuvia ja ilmoituksen teen tuosta kun kerkiin, mutta clubilaiset etusijalla ja hinnalla en pilaa.
Leimalle tarttee nyt vaihtaa tuulilasi, keulan hilippeet paikoilleen (umpiot ja puskuri) ja nelipistesuuntaus ja rekisteröintikatsastus ja siinä olis autoa vielä pitkäksi aikaa...
Mutta jos kipinä heräsi, kannattaa pistää nopsaan viestiä scorppikotka (a) gmail.com
Pitää vielä tutkia mitkä osat tuosta käy V6:een niin ne vois jemmata itelle talliin.
Motti ja loota saa vaihtaa hiippakuntaa jokatapauksessa.
Jos lähtis vähän tuulettaa aivoja tosella Galantilla niin jospa se tästä... :driver
Aamulla kun aurinko alkoi paistamaan, oli tarkoitus AVK:sta haettuun GDi farkkuun -00 alkaa rustaamaan umpioita paikoilleen ja puskuria että saa rekisteröintikatsastaa ensviikolla...
Noh, kävin sitte p*le hakemassa vähän postia... Eiköhän vastatuuli napannu juuri vaihdetusta nokkapellistä kiinni ja tuulilukko ei ollu vielä paikoillaan, niin eiköhän mäjähtäny koko paska tuulilasille ja lopun voikin jo arvella... :seina
Sinne meni ehjä tuulilasi pillun päreeks ja uus nokkapelti saranoineen...
Eli, nyt pitää yrittää vain hengittää syvään ja markkinoida koko romu pois pihasta osina...
Tai kokonaisena, kun kolmanteen Galanttiin otan tuosta muutamia pisteosia, mutta suurinosa on turhaa kun toiset kaks Gallua on sedaneita. Ja tuo oli siitä harvinainen GDi, että se ei nakua ja laatikko kunnossa :'(
Eli tekniikka on näillä testiajoilla täys 10, Defan varashälyjä myöten + mp3 soitin kiinni ja peräkontissa oli vielä 10 CD:n pioneerin vaihtaja jne... Kuvia ja ilmoituksen teen tuosta kun kerkiin, mutta clubilaiset etusijalla ja hinnalla en pilaa.
Leimalle tarttee nyt vaihtaa tuulilasi, keulan hilippeet paikoilleen (umpiot ja puskuri) ja nelipistesuuntaus ja rekisteröintikatsastus ja siinä olis autoa vielä pitkäksi aikaa...
Mutta jos kipinä heräsi, kannattaa pistää nopsaan viestiä scorppikotka (a) gmail.com
Pitää vielä tutkia mitkä osat tuosta käy V6:een niin ne vois jemmata itelle talliin.
Motti ja loota saa vaihtaa hiippakuntaa jokatapauksessa.
Jos lähtis vähän tuulettaa aivoja tosella Galantilla niin jospa se tästä... :driver