Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
tepi sanoi- japseissa KS ROM.
- Greddyn E manage,
- APEXIN SAFC
- muut universaalit piggypagit
Teetät nyt vaan putkiston turbolta saakka, filtterin, b pumpun ja ahtopaineensäätimen.
Hankit dataloggerin jolla katsot nakua ja sen jälkeen penkkiin laajakaistan perään / tai ostat oman ja ajeleen + nosteleen ahtoja. Luultavasti mitään ecu juttuja ei tarvitse tehdä noilla muutoksilla / ahtimilla.
Legnum sanoiAlunperin kysyin isommasta "remontista", mukaanlukien ahtimet.. Kun ei "onnistunut", kysyin hieman suppeampaa remonttia.
Okei, jos vakio-ohjelma osaa mukautua mm. koko putkiston vaihtoon, sitten tämä case on helppo.
ast sanoiTee-Se-Itse putki vai joku valmis tuotos?
Harri K sanoiItse tehty. Katti pois ja 3 vaimenninta silti. Kivat äänet juuri.
mitä nyt tuolta clubvr4 foorumilta luin niin 0.9 bar voi huoletta nostaa ahtoja.Bnito sanoiMitäs tehoja legnumis saadaan perus modein (putkisto, kartiotötterö, fmic) ? kuinka paljon ahtoja sietää nostaa? Kellään kokemusta vielä?
MIkä tämä Greddyn EBC on ?tepi sanoiMutu kokemuksia:
Nyt ollaan vaihdettu 99 galluun ilmansuodatin, 3" putkisto downpipestä perään ja asennettu bleed tyyppinen ahtopainesäädin oman rinnalle. Ahtoja ei olla juurikaan nosteltu, ahtomittarin puutteen takia. Toki datalogattu nakutusta. Nyt asennukseen menossa Greddyn EBC ja innovativen lambda niin päästään jo nosteleen ahtoja eukku. Putkiston vaihdossa ja catin poiston jälkeen meno parani huomattavasti, jaksaa vetää punarajalle ihan erilailla. EBC:n jälkeen tulossa downpipe ja bensapumppu. Yritetään tehdä lowcost tyylisesti, vain se mitä vaaditaan
Tehot nähdään sitten kesällä, jos klubi järjestää dynopäiviä.
Jalperi sanoimitä nyt tuolta clubvr4 foorumilta luin niin 0.9 bar voi huoletta nostaa ahtoja.
vaivaset 430e täytyy teettää jonku firman kautta toi lähettää vaan vanhan malliksi, pääseen puolet halvemmalla.Joikale sanoiRHDJapanilla oli downpipeja leguun kun aamulla kattelin
Jalperi sanoivaivaset 430e täytyy teettää jonku firman kautta toi lähettää vaan vanhan malliksi, pääseen puolet halvemmalla.
Kyllä 430€ kuulostaa pelkästä downpipestä silti melko kalliilta, (onhan se kumminkin pelkkää putkea).tepi sanoiJos 200e:llä saat jostain kunnollisen downpipen niin kerro muillekkin eukku
Markok sanoiKyllä 430€ kuulostaa pelkästä downpipestä silti melko kalliilta, (onhan se kumminkin pelkkää putkea).
tepi sanoiKyllä se 430e onkin. Mutta jos 200e saa jostain suoraan sopivan downpipen kaikilla lambdan yms paikoilla niin olen valmis maksamaan sen summan.
Tinke sanoiMinkämoiset venttiilivälykset legnumiin. Huonosti löyty tietoa ja itselläni ei oo clubvr4 omaa nimimerkkiä muuten siellä varmaa kerrottais, se tuskin on mikään valtionsalaisuus.
löysin tietoa, että intake 0,10mm ja exhaust 0,13 mutta vaikka ei lukenut mitään nii oletan että nää on "when hot" arvot. Tars tietää varmuudella "when gold".
Harri K sanoiMäkin kiinnostun jos venat on kultaa ;D Mulle saa kaikki vääntyneet sit lähettää eukku
Jalperi sanoivoikos joku kertoo mikä toi on ku sattu oleen autossa ?
Kaukokäynnistin vaatii myös tollasen jos on ollut kiinni joskus sellanen.MetanolMan sanoiNo eikös tuo siinä lue ihan selevällä kielellä... ;D
Neutral Sensor For Manual (Trans)Mission = Manuaalivaihteiston Vapaa-asennon tunnistin ???
Käyttötarkoituksesta en kyllä sitten tiedä että miksi tuollainen pitää vielä erikseen olla... jotakin launch controlia varten kenties? Tai jotakin erillistä moottorinohjausta varten, eikös orkkisecu normaalisti osaa tuollaiset hommat...
miikka sanoiJa varmaan myös turbotimereissä tuo on...
nokonzok sanoiEi ole ainakaan yhdessäkään meikäläisen kohdalle sattuneessa turbo timerissä ollut. Pari kertaa tullut tilanne kun normaalisti jätän aina pykälän silmään kun sammutan auton.
Sen mitä olen veholla käyttänyt, kaikki osat ovat olleet saatavilla eikä sormi ainakaan suussa ole ollut. Jos ei hyllyssä ole ollut, tilaamalla on kaikki saatu ja kiltisti ovat tilailleet. Imusarjan (?) tiivisteistä lähtien viimeksi vaihettiin, tilasivat jostakin intokiinasta, tuli parissa päivässä.MitsuMi sanoiTekniinkan päivitystähän se on korjaaminen/huoltaminenkin, joten laitoinpahan tämän topiikin alle kysymyksen. Nyt kun on kokemusta jo jonkun verran Legnumeistakin, niin mitenkä onnistuu varaosien hommamminen Suomesta? Voisin kuvitella, että tarvikeliikkeet saa unohtaa, kun ei sieltä löydy kuin osa sieltä osa täältä GDI:hinkään, vaikka tarvike rojuja kartan muutenkin. Jos menee Veholle kyselemään määräaikaishuoltoa tai alustanumeron perusteella hakemaan jotain nippeliä, niin meneekö siellä ensimmäisenä sormisuuhun vai tuleeko jotain älyllistä vastausta?