Tt-thermo Gen 4 Pajeroon

MakeO

New Member
Liittynyt
9 Toukokuu 2020
Onko foorumilla tietoa mihin letkuun vm. -12 Pajerossa (3.2 DiD) kannattaa asentaa tt-thermo ja kummin päin nesteen virtaus?
Oma ajatus oli asentaa se samaan paikkaan kuin alla oleva Calixin asennusohje ohjeistaa asentamaan heidän normi letkulämppärin.

Mutta omasta pajerosta ei löydy tuommoista putkihässäkkää tai T-haaraa josta ohjeessa puhutaan, vaan pelkästään lohkolta lämmityslaitteen kennolle menevä letku / putki.
Olen sitten päätymässä siihen, että pistän tt-termon kyseisen letkun väliin ja syöttösuunta lohkolle päin.
Meneekö täysin metsään?
Onko tuossa linjassa mitään virtausta estävää?

1705350872431.png
 
Tuo kuvan putkihässäjkä on siellä auton alla, tuosta haarautuu putki myös sinne takalämppärille.
Nousuputki koneeseen päin, samalla neste lämmittää näppärästi myös kennon.
 
Niin joo, mulla on pätkä malli, sillä sieltä ei varmaan tuota haaraa takakennolle löydykkään.
Asennan tuon mukaan, katotaan miten äijän käy.
Kiitoksia Hanskille.
 
Mulla oli tt-thermo alkuun tuolla pohjassa putkihässäkässä, hyvin se siinä pelitti mutta vehkeen virtajohto päästi vedet sisäänsä eli on vähän suojaton paikka tuolle.

Ostin uuden lämppärin ja asensin sen EGR-jäähdimen tilalle, suojaisampi paikka ja tuntuu pelittävän hyvin. Tietty ei onnistu jos EGR on käytössä.
 
Takaisin
Ylös Bottom