Tuli laitettua Lanceri

weldor

New Member
Liittynyt
1 Marraskuu 2005
Sijainti
Kajaani
Tuli itekkin laitettua sitten Mitsu. Tarkemmin Lancer 1.5 GLXI -90. Avatarissa siis kyseinen auto. Vaimon veli kyllä painosti Toyotan puolelle mutta itse tykkään Mitsujen ulkonäöstä enemmän. Aikaisempaa kokemusta ei henkilökohtaisesti Mitsusta kyllä ole.

Lancer tarttui matkaan väkisin kun pellit ovat lähes ruosteettomat (toisessa takakaaressa pieni ruostelaikku) ja pohja hyvässä kunnossa. Varustetasokin herätti mielenkiinnon kun kaikki sähkövermeet löytyy peileistä ja ikkunoista, sähkökäyttöiseen kattoluukkuun. Mittarissa on 302000km mutta käy ja kukkuu hyvin, pirteäkin on. Kaikinpuolin hyvin pidetty Lanssi.

Välttämättä ei heti tarvitse edes mitään auton korille tehdä kun valmiiksi oli jo alustasarja, ihan nätit aluvanteet ja takalasikin siististi tummennettu (en tiedä onko liikkeessä laitettu.) Tuo ruosteläikkä tulee kyllä laitettua kuntoon lähiaikoina.

Tekniikan puolesta mietityttää ECU kun se vissiin on Mitsujen "heikko"-kohta. En tiedä onko missään vaiheessa tästä Lancerista huollettu. Joku enemmän tietävä voisi sanoa kannattaako ECU laittaa huoltoon kaiken varalta näin paljon ajetussa autossa...

Jepjep... Kerhon jäsenyyttäkin täytyy ruveta harkitsemaan. ;)
 
Kyllä se kannattaa huollattaa ennen kun menee POKS :peukku (tulee paljon halvemmaksi)
Nick Esku:lta kannattaa kysellä lisää

Ps. Tervetuloa vaan joukkoon kirjavaan
 
Jos on Eskun huoltama ecu niin siinä on takuusinetti.


Onhan mahdollista, että joku on itse ropeltanut..
Netistä löytyy ohjeet ja osat saa kaupasta.
 
Se takakaaren ruoste kannattaa korjata hyvin. Tarkista myös takalokarin sisusta ja kontin puolelta, ettei löydy yllätyksiä.
 
Jeps, hyvä kun löytyy vinkkien antajia. Täytyy tarkastella kotelot ja kontin puolelta ajan kanssa. :)
 
taitaa olla lähes kaikissa autoissa "vikana" tuo koteloihin kerääntyvä moska...

mm.eturenkaan takapuolelle siihen oven ja renkaan väliin koteloon kerääntyy tosihelposti sontaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom