Tummennuskalvojen asentajaa

Tuukka

New Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2006
Joo, eli siis tarttis kalvottaa ikkunat, kun kesähelteet tulee ja koira läkähtyy autossa. Eikä tonne autoon muutenkaan tarttis kurkistella. Onko tekijää, mielellään mahdollisimman läheltä Urjalaa? Auto on pitkä Pajero. Mää en itte nyt ainakaan aatellu edes yrittää kun en tuota ole aiemminkaan saanu onnistumaan kunnolla :seina :seina :seina Jos homma kiinnostaa niin yyveetä
 
Vs: Tummennuskalvojen asentajaa

Minäkin niitä asentelen, mutta en kovin lähellä ole ;)
 
Vs: Tummennuskalvojen asentajaa

Mulle vois joku Tampereen alueella vetästä kanssa Legnumin takaluukun lasin mustaksi... Onko ketään? ???
 
Vs: Tummennuskalvojen asentajaa

Mä tiedän lohjalta yhden kaverin joka ihan "työkseen" laittelee. Mutta lohja taitaa olla vähän liian kaukana urjalasta :-\
 
Vs: Tummennuskalvojen asentajaa

Tuukka sanoi
Joo, eli siis tarttis kalvottaa ikkunat, kun kesähelteet tulee ja koira läkähtyy autossa. Eikä tonne autoon muutenkaan tarttis kurkistella. Onko tekijää, mielellään mahdollisimman läheltä Urjalaa? Auto on pitkä Pajero. Mää en itte nyt ainakaan aatellu edes yrittää kun en tuota ole aiemminkaan saanu onnistumaan kunnolla :seina :seina :seina Jos homma kiinnostaa niin yyveetä
Haetko ihan liikettä ketä laittaisi kalvot laseihin?
Meinaan Forssan seudullahan niitä sitten jo löytyykin :peukku
 
Vs: Tummennuskalvojen asentajaa

Tampereella on liikkeitä kyllä.
Esim . Mainoshietala (Brandfactory) , Lasitummennus Sainio

Rahalla saa LAATUA näissä tapauksissa. Ilmaiseksi kukaan ei yksityinenkään laita.
 
Vs: Tummennuskalvojen asentajaa

Harri K sanoi
Tampereella on liikkeitä kyllä.
Esim . Mainoshietala (Brandfactory) , Lasitummennus Sainio

Rahalla saa LAATUA näissä tapauksissa. Ilmaiseksi kukaan ei yksityinenkään laita.

Just laitatin kalvot Brandfactoryssa ja laatu oli kyllä huippuhyvää, lysti maksoi 252€, 5 lasia 37% kalvoilla. Suosittelen.
 
Vs: Tummennuskalvojen asentajaa

Tyhmä kysymys, mutta haittaako ne takalasin lämmitys-jutskat jos haluaa laittaa takalasiin tummennuskalvon? Mulla takimmaisissa sivuikkunoissa (farkku) kalvot ja pitäisi saada vielä takalasiin samanmoinen :)
 
Vs: Tummennuskalvojen asentajaa

MiLa-95 sanoi
Tyhmä kysymys, mutta haittaako ne takalasin lämmitys-jutskat jos haluaa laittaa takalasiin tummennuskalvon? Mulla takimmaisissa sivuikkunoissa (farkku) kalvot ja pitäisi saada vielä takalasiin samanmoinen :)

Ei haittaa
 
Vs: Tummennuskalvojen asentajaa

Joo, kiitti vastauksista. Pitää noista liikkeistä kysellä. Ei tolla kiire ole.
 
Vs: Tummennuskalvojen asentajaa

Tampereen seudulla vaikutetaan kalvojen parissa.. ;) Halukkaille privalla lisää! :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom