Tuning puskuri Galant Gti - 91

V

vornanen

Guest
Mistä löytyis "tuning" etupuskuri Gti Galant vm91? ???

Oisko Jollakin myynnissä tuohon autoon puskuria vai
löytyykö jostain ihan suoraan laitettavaa, ettei tarvitse hirveästi muokata? :)
 
Vs: Puskuri!

Tulikohan luettua niitä ohjeita ennenkuin rekisteröidyit käyttäjäksi tälle forumille... :seina

Kuvaavampi otsikko olisi ollut esimerkiksi "vm. 91 GTI Galantiin tuning-puskuri" :p Luulenpa että noin vanhaan saa hetken haeskella, mutta onhan noita lasikuidusta vääntäjiä täälläkin joitakin, joten kannattanee kysellä ::)
 
Vs: Puskuri!

Tuommonen löytyi
http://www.eurospoilers.com/main.php?lang_id=1&menu=73&full_text=600
Mutta eikö se vakio puskuri ole tarpeeksi menevä? Tai kyhää sinne pieni lippa jatkeeksi.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15546.0
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

Vakio puskurissa on vaan sellanen juttu kun auto oli entisellä omistajalla niin puskuriin tuli isoja halkeemia ja palasia lähtenyt.. :/ Eli ei ole menevä..
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

Onko näistä tuuninki puskureista erikseen joku kesksutelu vai täytyykö mun avata uusi, sitä varten kun vm.98 carismasta olisin kysellyt....
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

http://www.tuningzone.pl/?pageid=273&lang=en tuolta ainakin löytyy
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

http://www.tuningzone.pl/?pageid=273&lang=en&prod_id=737
Toi sopis varmaan nätisti karitsaan ;D
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

Joo, toi on ihan hyvän näköinen puskin karitsaan :peukku
 
Vs: Puskuri!

HuBu sanoi
Tuommonen löytyi
http://www.eurospoilers.com/main.php?lang_id=1&menu=73&full_text=600
Mutta eikö se vakio puskuri ole tarpeeksi menevä? Tai kyhää sinne pieni lippa jatkeeksi.
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15546.0

tietääkö kukaan miten tuolta sais tilattua?? ku ei siel ainakaan lue missään et vois tilata... :/
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

Toi eurospoilersin puskuri olis aika nätin näköinen. Mimmosen laatunen mahtaa olla ja istuvuus? Helmojenkaan hinta ei päätä huimaa tuolla. Onko joku tilannut tuolta tavaraa? Oon ite viel kahen vaiheil et laittaisko dynamickin korisarjan vaiko kasaako muuten jonkun korisarjan eri osista.
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

mä kans oon miettiny kyl et voisin pitää ton dynamicin korisarjan ja vaan maalauttaa sen vähä paremman näköseks.. :)

onks toi dynamicin sarja jotenki vaikeesti saatava vai oonko käsittäny jotenki väärin täältä jotain??
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

silverstone sanoi
mä kans oon miettiny kyl et voisin pitää ton dynamicin korisarjan ja vaan maalauttaa sen vähä paremman näköseks.. :)

onks toi dynamicin sarja jotenki vaikeesti saatava vai oonko käsittäny jotenki väärin täältä jotain??
Onhan se aika vaikeesti haalittava sarja. Sillon tällön niitä ilmaantuu myyntiin ja aika muikeella hinnalla.
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

HuBu sanoi
Onhan se aika vaikeesti haalittava sarja. Sillon tällön niitä ilmaantuu myyntiin ja aika muikeella hinnalla.

Ei noita kauheesti oo juu näkyny. Toi Eurospoilersin etupuskuri kyllä hiukan kiinnostaisi. Katsotaan nyt kun työtkin alkaa ja onko paikkaa missä laittaa autoa. Rupee olemaan pihallakin hiukan jo vilpoista. Mulle voi laittaa kyllä Dynamickin korisarjastakin esim yv:tä jos sattuu näkemään myynnissä ja sillee :)
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

MikkoT sanoi
Oon ite viel kahen vaiheil et laittaisko dynamickin korisarjan vaiko kasaako muuten jonkun korisarjan eri osista.

Koko korisarjan istuvuudesta Gli/Glsi malliin ei ole ihan varmuutta, joku vois kertoo onko nuo galantin ovet ihan samanlaisii, siis meinaan sitä kun noissa gti malleissa se ovimuovi on erilainen. Etupalaa / takapalaa varten joutuu ainakin poraamaan sitten reikiä, on mielestäny kyllä parhaimman näköinen ratkaisu tuo korisarja galantissa, jos on nätit helmat niin yks kompromissi vaihtaa vaan puskurit ja maalata listat korinväriin. Noitten tuning-puskureiden kiinnitykset on sitten kans sen mukasia että :D

Dynamicin puskureista etupuskuri menee ihan vakiokiinnityksiin ja takapuskurin saa vaan sivuilta kiinni, suosittelen tekee niinku ite tein eli jättämään sen auton oman takapuskurin raudan sinne tukemaan sitä dynyn puskuria. (eli dynyn puskurista rauta pois kokonaan)

Yks idea ois yrittää sitä meikäläistä aikoinaan kiihoittanutta kaksvärimaalausta eli joku TYYLIKÄS harmaan sävy siihen dynyn korisarjaan.
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

Onko hb:n ja sedanin takapuskurit erilaiset? Etupuskurit varmaankin on samanlaiset että sopii gti ja gli/glsi päittäin?. Itsellä on hb. Noita "tuning" puskureiden istuvuuksia juuri olen miettinytkin että jossei vaikka sovi sinnepäinkään. Noi dynyn/vr4:sen osat sopisivat sentäs aika hyvin.
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

MikkoT sanoi
Toi eurospoilersin puskuri olis aika nätin näköinen. Mimmosen laatunen mahtaa olla ja istuvuus? Helmojenkaan hinta ei päätä huimaa tuolla. Onko joku tilannut tuolta tavaraa? Oon ite viel kahen vaiheil et laittaisko dynamickin korisarjan vaiko kasaako muuten jonkun korisarjan eri osista.

mikäli tuola eurospoilerilla on samat puskimet ku Gup-tuningilla niin laatu on ihan hyvää mut istuvuus onki sit ihan jotain muuta...ainakaan oma puskurini ei sopinu ilman muokkaamista...
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

MikkoT sanoi
Onko hb:n ja sedanin takapuskurit erilaiset? Etupuskurit varmaankin on samanlaiset että sopii gti ja gli/glsi päittäin?. Itsellä on hb. Noita "tuning" puskureiden istuvuuksia juuri olen miettinytkin että jossei vaikka sovi sinnepäinkään. Noi dynyn/vr4:sen osat sopisivat sentäs aika hyvin.


Etupää on pakolla samanlainen, muistaakseni peräänkin käy samat osat.....en nyt taaskaa mee vannomaa mitään. Fiksumpaa olis laittaa tehtaan osia. :peukku

btw. Mulla ois ainakin noita ovimuoveja, tosin tossa harmaassa värissä mutta halvalla lähtevät (Y) katso ilmoitukseni myytävät varaosat osastolta
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

mystinengalant sanoi
Koko korisarjan istuvuudesta Gli/Glsi malliin ei ole ihan varmuutta, joku vois kertoo onko nuo galantin ovet ihan samanlaisii, siis meinaan sitä kun noissa gti malleissa se ovimuovi on erilainen. Etupalaa / takapalaa varten joutuu ainakin poraamaan sitten reikiä, on mielestäny kyllä parhaimman näköinen ratkaisu tuo korisarja galantissa, jos on nätit helmat niin yks kompromissi vaihtaa vaan puskurit ja maalata listat korinväriin. Noitten tuning-puskureiden kiinnitykset on sitten kans sen mukasia että :D

Dynamicin puskureista etupuskuri menee ihan vakiokiinnityksiin ja takapuskurin saa vaan sivuilta kiinni, suosittelen tekee niinku ite tein eli jättämään sen auton oman takapuskurin raudan sinne tukemaan sitä dynyn puskuria. (eli dynyn puskurista rauta pois kokonaan)

Yks idea ois yrittää sitä meikäläistä aikoinaan kiihoittanutta kaksvärimaalausta eli joku TYYLIKÄS harmaan sävy siihen dynyn korisarjaan.

HB/sedan ovet on erilaiset, takapusurista en tiedä mutta etupuskuri ja lokasuojat käyvät (oikeestaan kaikki etupään osat)

ja mitä tulee tuning puskureihin niin 3-4 6mm pulttia ylä osaan riittää täysin kiinnittämiseen,
mitä paremin joustaa sen paremin pysyy ehjänä ottaessa osumaa....
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

Sassy sanoi
Onko näistä tuuninki puskureista erikseen joku kesksutelu vai täytyykö mun avata uusi, sitä varten kun vm.98 carismasta olisin kysellyt....

Mulla olis Carismaan käyvä EVO puskin. Kiinnikkeetkin on tehty. pienellä viimeistelyllä maali päälle ja baanalle.
Löytyy myyntiosiosta hinta ja kaikki.
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

JKorpela sanoi
HB/sedan ovet on erilaiset, takapusurista en tiedä mutta etupuskuri ja lokasuojat käyvät (oikeestaan kaikki etupään osat)

ja mitä tulee tuning puskureihin niin 3-4 6mm pulttia ylä osaan riittää täysin kiinnittämiseen,
mitä paremin joustaa sen paremin pysyy ehjänä ottaessa osumaa....

Niin ja tuning pelithän ne juur tuppaa aina osumaa ottaa, hb- mallissa joo ne ovien karmit on ihan erilaiset..
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

Täytyypi huomenissa mitata nuo omat hb:n ovet niin näkee onko noilla eroo.
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

Mittailin tuossa oman hb:n ovet ja kyllä mystinengalant:in kanssa tultiin siihen lopputulokseen että ovat samanlaiset sedanissakin.
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

www.arex.fi sielt löytyy kans noit samoi korisarjoi ku gup-tuningilta mut hitusen halvemmalla.
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

calle sanoi
Harmi vaan et ei tuolta sivulta saanut kuvia esille vaan oli ainoastaan yhteys tiedot. Olis ollut kiva nähdä kuvia ja hintoja :-\.
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

Mailia vaa sinne ni selvii sit kaikki hinnat ja saat omaa mailiis kuvat niistä puskureista.
 
Vs: Tuning puskuri Galant Gti - 91

noni nyt on jotain kuvai kans tuolla http://83.145.225.211/~tianyu/arex/puskurit/index2.php
 
Takaisin
Ylös Bottom