Turbokin lahonnu...

J

Jusu

Guest
Juu, elikkä pakopesä on haljennut. Löyty samalla vika, miksei pidä paineita maksimissa lämä pohjassa ajettaessa --> hukkaportti jumissa. Ja kanava palanut venttiiliä isommaksi.

Mahtaako noihin TDO5-H hyrriin saada pakopesän jostain??
 
Juu, elikkä pakopesä on haljennut. Löyty samalla vika, miksei pidä paineita maksimissa lämä pohjassa ajettaessa --> hukkaportti jumissa. Ja kanava palanut venttiiliä isommaksi.

Mahtaako noihin TDO5-H hyrriin saada pakopesän jostain??

Haudi.
Jaahas sieltä löytyi se yksi niistä "tyyppivioista" mitä
olen mm. viljellyt tuolla muissa vast. aiheissa:"ei ahtoja"
Elikkäs "seetipinta" palanut, mutta vielä pakopesäkin
halki? Sulle tuli nyt tuhkis ;D.
Okei , nyt kandee kysyä tietysti ensiksi noista Prof.Mo-
tors, Pro-Turbo ja KH-motors(Kari Hätönen,Veikkola).
Sen jälkeen ostoilmoitusta vaan kepöön ym. Sitten
viimekädessä Maahantuoja Vemic Oy??(olikohan nimi
oikein?). Veikkaanpa vaan, että orggiksena EI saa
muutakuin koko ahtimen(ei juuri osia erikseen) :(.
t:Arska
 
Korjaillaan toi kansi ensin ja sitte mietitään tota turboa. Onneksi löyty äijä joka ehkä pystyy korjaamaan mun kannen..

Täytyy varmaan hankkia toinen ahdin (lue isompi), kun se pakosarjakin on haljennut. Minkälaisia ahtimia porukka on vaihtanut orggiksen tilalle?Tuotto sais tietysti riittää "vähän" enempäänkin kuin vakio paineisiin ;).
 
Jeps, toi temen mainitsema vaihtoehto on erittäin
hyvä.
Toki jos löydät jostain TD05-Evo3-mallin(big 16g)
niin sekään ei ole hassumpi.
t:Arska
 
Kepös oli ilmotus: td-o4 joka oli vielä alkuperäses paketis, eli uus! Ja oli kait pyynti jotai 500¤ luokkaa, aika edullinen?
-Mut toisaalta saattaa olla pieni :) Vaikka itse juuri yritinkin sellasenkanssa leikkiä...
 
KILPAILUUN VALMIS MITSU EVO 3
-SS KURISTIN 346 HV/530 N
-ÖHLINGS ALUSTALLA
-EI KAADETTU
-TEKNIIKKA LÄPIKÄYTY
-MUKANA VARAOSIA

LISÄTIETOJA :ANTERO POUTIAINEN
0500-703088


rallinetissä oli tuommoinen ilmoitus. Kannattaa kysellä tuolta. Kyselin häneltä kaasuläppäkoteloa, mutta ei ollu. :(
Tais kuitenkin mainita, että turboja olis ja pakosarjoja ym. muuta osaa
 
Toimimattomuus johtui siitä syöpyneestä hukkaportin seetipinnasta... hitsaus -> koneistus... toimi ihan hyvin.  :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom