Tuulilasiliikkeet tampereella?

mankinen

Mitsubishi Lancer 1.5 EXE -92 333tkm
Liittynyt
7 Syyskuu 2004
Sijainti
Tampere
Eli onko kenelläkään mitään hyvää kehuttavaa tamperelaisista tuulilasiliikkeistä ja josko sais liikkeen tietoja, eli tuli sit eteen tuulilasin osto :seina oli nimittäin hieman kyrsiintynyt katastusmies joka katsasti seksisukkulan...
Tuulilasissa on alhaalla railo (ei ole ollenkaan näkökentässä. jollei ole joku 140cm kuski ;D ), katatstusmies vain sanoi että nykyään ei saa olla railon railoa siinä alueella mihin pyyhkimet koskettaa tai mitään muutakaan kive iskemää... Voiko tuo väittämä mukamas pitää paikkansa? :eek:
Kun kumminkin appiukon auto oli mennyt läpi vaikka on melkein samanlainen railo kuin itellä (eri paikassa tietenkin katsasti)
Ja kävin katsastamassa Parkanon asemalla.
Sori huonosta kieliopista tuli väsättyä hieman kiireessä tämä ;D

Ps. myös tamp. lähipaikkakunnat käy tuulilasiliikkeiden kehuihin ;)
 
Noista Tampereen liikkeist en osaa sano kyl. Mut tohon katsastusjuttuun ni. Mul auton oli entine mistaja katsastanu huhtikuun lopus ja ainaski meni läpi laakista vaikka on koko lasin mittanen halkeema lasis.Mitä ite oon kuullu ni sillon jos on näkökentän haittana ni voidaan hylätä. Mut tiedä sit. Itel ei oo ikinä hylätty vaik tos mustassaki oli vanhas lasis halkeemia.
 
mankinen sanoi
alueella mihin pyyhkimet koskettaa tai mitään muutakaan kive iskemää... Voiko tuo väittämä mukamas pitää paikkansa?  :eek:

Just joo, ai katsastusheebo oli siis toisin ilmaistuna sitä mieltä et jos lasissa on yksikin kiveniskemä alueella jonka pyyhkimet kattaa, nii lasi vaihtoon.
Hevon perseet sanon minä, äijä ei oo vaan saanu pitkään aikaan ja purkaa turhautumistaan syyttömiin siviileihin.
 
zare sanoi
mankinen sanoi
alueella mihin pyyhkimet koskettaa tai mitään muutakaan kive iskemää... Voiko tuo väittämä mukamas pitää paikkansa? :eek:

Just joo, ai katsastusheebo oli siis toisin ilmaistuna sitä mieltä et jos lasissa on yksikin kiveniskemä alueella jonka pyyhkimet kattaa, nii lasi vaihtoon.
Hevon takapuoliet sanon minä, äijä ei oo vaan saanu pitkään aikaan ja purkaa turhautumistaan syyttömiin siviileihin.

Juu tälläin minäkin epäilen, koska sillä kesti tarkistaa tuo auto ihan helv. kauan. Sen työkaveri tarkasti 3 autoa siin ajassa missä tämä tarkasti mun auton... ::)
 
Lasin saa olla halkiolla vaikka koko alareunasta. Kunhan alku- ja loppu halkeamista eivät ole eri ikkunan reunassa (esim alareunasta toiseen pystyyn).
Myöskään ei saa olla näkökentässä.
 
no mulla menee muistaakseni juurikin tuollain eli oikeasta pystypalkista (kuljettajan paikalta katsottuna) vasemapaan reunaan kaartuen alas ratin kohdalle... :seina
 
Mulla on kanssa vaihto edessä kun aika kulunut ja näkökenttään uhkaavasti halkeama matkalla.

Ajattelin kyllä vaihtaa ite. Ei ole läheskään niin paha homma kun miltä kuulostaa. Etenkään jos vanhaa ei ole tarkoitus laittaa takaisin.
 
Nii täytys vaihtaa munki punasest Gallusta lasi.Mustast annoin vaihtaa viime vuonna yhen paikallisen ammattimiehen. Ja autosta tuli ku uus :) pikkasen mukavampi aurinkoisella ilmallaki ajaa.
 
No eipä oikein ole välineitä et sais liimalasin paikoilleen, muutenhan sitä voiskin ite vaihtaa... Ja tarviihan se lasi jostakin ostaakkin :)
 
Eipä siihen juuri paljoa muuta tarvii kun irroituslangan liiman ja pohjusteen. Noilla tarvikkeilla olen ite ainekin selvinnyt.

Tietääkseni yksikään ei ole irronnut tai vuoda minkä olen vaihtanut.
 
Noin vuosi sitten vaihdatin Aki-Lasissa galluun tuulilasin (tummennettu/"aurinkolippa" yläkulmassa),maksoi töineen 160€.
Jälkeen ihan tyytyväinen,ja asennuksessa kesti päivä (iltapäivällä vein ja seuraavana aamuna sain).
 
Tampereen tuulilasipalvelu (Stockmann auton vieressä) ja olikohan se 180 tummalla yläreunalla oleva lasi. Ex autoon (Lanceriin) siis, noin 2 vuotta sitten.
 
Pitäisi jostain saada Colttiin uusi etulasi. Alkaa nyppimään kulahtanut lasi jossa on kaikenlisäksi puolenikkunan mittainen halkeamakin. Jostain jos halvalla saisi niin hyvä olisi.
 
Takaisin
Ylös Bottom