"Tuunattu" Pajero Jyväskylässä

Hepa^

Audi TT Q
Liittynyt
1 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
Jyväskylässä liikkuu todella hieno "tuunattu" uusi Pajero. Väriltään hopea/harmaa, auton ulkopuolella Simoni Racingin listoja yms. tuning -osaa, kromipeilit, kromivanteet ja MoonRaker -kalvot ikkunoissa.
Hienoin Pajero mitä ikinä olen nähnyt!! :peukku :peukku

Mahtaako olla kenenkään kerholaisen, tai tietääkö kukaan siitä enempää?
Ite tulee nähtyä auto lähes joka arkipäivä koulun parkkipaikalla ja katson tietenkin kateellisena. :eek: :eek: ;D
 
heh kenenkä on se jossa karjapuskurina toimii 4 koivuhalkoo... johan on inssillä katselemista... ja alla oli kauheet nakit... varmaan tosi katsastus kelposet..... näin tampereella päin.  8)
 
Nettiautossa oli tossa vähänaikaa sitten myynnissä semmonen hopea pajero. Ihan asiallisen näkönen Bling Bling vanteineen ;D
 
HuBu sanoi
Nettiautossa oli tossa vähänaikaa sitten myynnissä semmonen hopea pajero. Ihan asiallisen näkönen Bling Bling vanteineen ;D
Sama mulla tuli mieleen, jos meinaat sitä mis oli tietokoneet ja virityslastut sun muuta namua
 
Tepi sanoi
heh kenenkä on se jossa karjapuskurina toimii 4 koivuhalkoo... johan on inssillä katselemista... ja alla oli kauheet nakit... varmaan tosi katsastus kelposet..... näin tampereella päin.  8)

http://mau.ton.tut.fi/~lancer/hotrod05/photos/Dscn1299.html
 
HuBu sanoi
Jani T sanoi
HuBu sanoi
Nettiautossa oli tossa vähänaikaa sitten myynnissä semmonen hopea pajero. Ihan asiallisen näkönen Bling Bling vanteineen ;D
Sama mulla tuli mieleen, jos meinaat sitä mis oli tietokoneet ja virityslastut sun muuta namua

Jep juurikin sitä yksilöä :D

Ja ko. varustuksella oli ainut suomessa mikäli muistan? Hintaakin oli laitettu korkealla mitsubishi kertoimella ;D
 
Nyt ei oo Pajeroo näkyny muutamaan päivään parkkipaikalla, mutta parkkiin ilmestyny todella hieno tumma 3000 GT. :eek:
Kameleontti väri, saman tyyliset kakssävy kalvot ikkunoissa ja yms. hienoa. :peukku

Mikäli tuo on saman omistajan, niin mahdollisesti kyseessä joku Mitsufani jolla ei ole rahasta puutetta. ;D :peukku
 
Muistelisimp noin yhtäkkiä et sen hinta oli silloin alhaisempi ???
Vai muistanko väärin...
Oli miten oli niin aika munakas vehje se on edelleen :peukku
 
Ja sitten ryöstään pankki ---> ;D
Tuommoisella kyllä kelpais jo ajella hymyssä suin 8)
 
Joo mä oon aina halunnut kokeilla millasta olis maastossa ajaa... Tollahan sinne pääsis ja vois pelata pleikkaa samalla kun hinuri on tulossa nostaan autoa suosta :)
 
heh... :)

mie saankin ajaa maastossa... työajalla... firman autoilla...

L200, nissan terranoita ym.

mutta hinuria ei jäähä odottelemaan.. käsipelillä taljataan pirssi ylös ja nopeasti.
 
Takaisin
Ylös Bottom