Ulkolämpötilan mittari

tuukkah

Member
Liittynyt
21 Helmikuu 2006
Sijainti
Salo
Mitenköhän mun kannattaisi toteuttaa tuollaisen asentaminen?..

Motonetistä saa sellaisia halpoja malleja muutamalla eurolla ja koska mulla ei ole mitsussa sellaista niin kannattaisiko sellaista ruveta asentamaan?

Niin ja mihin se anturi kannattaisi sijoittaa? Toisen peilin sisään?.. :p

Hienointahan olisi jos sen näytön saisi jotenkin tuon kellon kanssa samaan ja niin että korvaisi patterin ja vetäisi virran ryöstöllä siitä kellosta.

Tälläinen olisi mukava asennella vielä ennen talvea ja sit ens keväänä ilmastoinnin kimppuun.. 8)

-Tuukka
 
Vs: Ulkolämpötilan mittari

muistaakseni jossain autossa oli juurikin vakiona sivupeilin sisällä lämpötila-anturi.. eiköhän tuo siellä luulis toimivan kun ei viima pääse suoraan anturiin puhaltamaan..
 
Vs: Ulkolämpötilan mittari

Sivupeilin sisään asennellessa kannataa muistaa että peilinlämmittimet antavat oman osansa soppaan. Ei nyt monia asteita mutta jonkinverran joka tapauksessa.
 
Vs: Ulkolämpötilan mittari

Mulla on toi nekru malli jossa ei oo peilinlämmittimiä. Pieni miinus kyllä talvella.

Eli sinne siis sitä rupean asentamaan. ;)

On kyllä todella suuri miinus ettei tälläistä ole alun perin autossa.

Osaako muuten kukaan sanoa, näin ihan ohi aiheen, että kun irroitan istuimen autosta (täytyy vaihtaa lämmittimen elementti) niin voinko silti ajaa sillä? Mulla on airbagit istuimissa.

Liikkeessä sanoivat että voi tulla ongelmia, mutta eihän näissä mitään sen erikoisempaa elektroniikkaa kuitenkaan ole sisällä.

-Tuukka
 
Vs: Ulkolämpötilan mittari

tuukkah sanoi
Osaako muuten kukaan sanoa, näin ihan ohi aiheen, että kun irroitan istuimen autosta (täytyy vaihtaa lämmittimen elementti) niin voinko silti ajaa sillä? Mulla on airbagit istuimissa.

-Tuukka
Jos sulla on pitkät jalat ja kädet niin kyllä se ajaminen silloin varmaan käy :peukku

Toisaalta jos kysymys on hantin penkistä niin ei sekään haittaa ajamista...
 
Vs: Ulkolämpötilan mittari

Kysymys on juu hanttipuolen penkistä.

Eli ei siis lyö mitää vika ilmoitusta minnekään? Kenties airbagin valo syttyy mut sit kun taas kytkee penkin kiinni niin sekin katoaa.. vai?

Tuttu korjaaja sanos et pahimmas tapaukses voi kaikki airbagit pamahtaa.. :p

-Tuukka
 
Takaisin
Ylös Bottom