Uudet ovet E33 Galantiin?

petteri80

New Member
Liittynyt
5 Huhtikuu 2010
Saakohan mistään kohtuuhintaisia uusia ovia vm.-91 Galantiin? Ovien alareunoissa alkaa olla ihottumaa, muuten olis ihan siistissä kunnossa tuo auto.. Tietenkin hiekkapuhaltamalla ja maalaamalla sais jonkun vuoden lisäaikaa, mutta kovan työn takana on siisti lopputulos ja kuulema tahtoo kohta ruoste tulla uudestaan kylään! Jos jollakin on hyviä ideoita, niin mielellään otan niitä vastaan :)
 
Vs: Uudet ovet E33 Galantiin?

Jos sen puhaltaa oikeen ja pistää kunnolla epoksia ja uudet saumamassat niin uskoisin että sillä kestää pidempään vielä, kun että ostat jostain varaosaovet jotka on tehty jo kertaalleen uusiksi. Kaikki noi milteis ruosteessa on alapäistään.
Galantit tuntuu olevan tommonen katoava luonnonvara sinänsä että tuo lahottaja kadottaa sitä koko ajan.

Mulla on sedan galantti osina tossa pihalla. voin tarkistaa missä kunnossa ovet on. En usko että kovin hyvät on jos oikein muistan.
 
Vs: Uudet ovet E33 Galantiin?

HB:ssa ja sedanissa on sitten eri ovet,ei käy ristiin.

Ja kyllähän niitä ruosteettomiakin vielä löytyy,itselläkin kokonainen kierros ruosteettomia "varastossa" (ei myyntiin,vaan omaan käyttöön..).


Ja tarvikkeena ei saa,timanttitiskillä hinta "posketon".
 
Vs: Uudet ovet E33 Galantiin?

Joo, eli uusia ei tarvikeosana saa ja merkkiliikkeen hinnat muistuttaa sarjanumeroa.. Eli pitääpä tässä kevään päälle ruveta korjaushommiin!
 
Vs: Uudet ovet E33 Galantiin?

petteri80 sanoi
ja merkkiliikkeen hinnat muistuttaa sarjanumeroa..

Repesin aika suunnattomasti. :D

Pahoitteluni offtopicista. :<
 
Vs: Uudet ovet E33 Galantiin?

No tarviiko niitä ovia siis sedaniin vai 5-oviseen...? Jos sedaniin,niin en voi auttaa asiassa,mutta 5-ovisen tapauksessa kannattaa ehdottomasti laittaa minulle yksityisviestiä niin katsellaan mitä asialle voidaan tehdä... :)
 
Vs: Uudet ovet E33 Galantiin?

Sedan mallinen on tuo potilas, väri viininpunainen. Vähän uutta ja ihmeellistä minulle tämä automaattisen tietojenkäsittelyjärjestelmän käyttö, mutta jollakin oli piilossa 3kpl hyväkuntoisia ovia.. Voisin vaikka soitella, jos laitat yksityisviestinä numeron.
 
Vs: Uudet ovet E33 Galantiin?

No mullakin on toi joutilas sedani tos pihalla, voisin katella ovien kunnon kunhan enimmät lumet häviää sen ympäriltä :D
full
 
Takaisin
Ylös Bottom