Uus mitsubishi driver lehti!

Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Eipäs oo vaan tänne asti kusti lehteä kiikuttanut. On jäänyt vissiin polkemaan tyhjää matkan varrelle ;D
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Kiitokset vapareista myös täältä. Nyt on jopa syytäkin lähteä tuonne katsastamaan tarjontaa, eikä emäntäkään pääse avautumaan kun lyö sille toisen lipun kouraan...

Yleensä käteen tosin on jäänyt Alfamerin korjausoppaita eikä uusia autoja, mutta Toivossa on hyvä elää, totesi lapamato ;D
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Ei oo tullu lehteä(yhtäkään) eikä lippujakaan. Näin palvellaan Evon ostajaa.
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Lehti ja liput tuli, JEE! Nyt suorastaan täytyy lähteä sinne katselemaan automaailman uusia tuulia. :)
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Jep, lehti tuli tännekin lippuineen ja tuttuja bongattu :peukku. Komea katras ;).


Ps. kiitos lehden tulosta kuuluu edelleen Skydiverille..
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

ms Frost sanoi
Jep, lehti tuli tännekin lippuineen ja tuttuja bongattu :peukku. Komea katras ;).


Ps. kiitos lehden tulosta kuuluu edelleen Skydiverille..

Aivan. Kun tulis vaan se lehti ::) Sillä ei oo tässä kohtaa väliä onko väyrysen mursu vaiko GMC Vandura Baron Cruiser pihassa ;D
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Jepjep, hieno homma, että lähettivät lippuja kaikille lehden mukana :peukku
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Tuli lehti ja liput :) En oo kyllä Helsinkiin menossa, jos joku tarvii enemmän lippuja ni saa nuo :p
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Ei ole uusinta lehteä täällä näkynyt :eek: :mad:
Mistäs lipuista te oikein puhutte? ;D
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Sassy sanoi
Ei ole uusinta lehteä täällä näkynyt :eek: :mad:
Mistäs lipuista te oikein puhutte? ;D

Laitoitko osoitetiedot Skydiverille? Lehden välissä oli Helsinki Motor Show liput/kutsu :peukku
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Ei ole tullut lehteä eikä lippuja. :( No, eipä tuo sinänsä harmita, eipä olisi koko tapahtumaan päässytkään.
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

MetanolMan sanoi
Ei ole tullut lehteä eikä lippuja. :( No, eipä tuo sinänsä harmita, eipä olisi koko tapahtumaan päässytkään.

Sinähän muutit vasta... ei meinaa tullu mullekaa ku muutin uutee osoitteeseen ja se 1kk ilmainen postin kääntö o mennyt jo umpee..
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Harri K sanoi
Sinähän muutit vasta... ei meinaa tullu mullekaa ku muutin uutee osoitteeseen ja se 1kk ilmainen postin kääntö o mennyt jo umpee..

Jep mutta ilmoitin kyllä ajoissa Skydiverille uuden osoitteen... ja postin kääntöpalvelun maksoin vuodeks eteenpäin ennenkuin se 1kk ilmainen kääntö meni umpeen... onhan tuo toki mahdollista että on jäänyt kotkan päähän pyörimään, pitääpi kysellä...
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

No ei tullu driver lehteä eikä lippua... vaikka mitsuja on ollu ja on edelleen pari kpl. ja tiedot annettu skydiverille.... no tuli käytyä tänään siellä messuilla tuli käytyä kaikissa kolmessa. hienot oli ne uudet mitsubishit. ja pääs sitä simulaattoriakin ajamaan mitsu puolella... ;D
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Eipä oo lehteä tullut viime aikoina,sain uusimman sitten tuolta näyttelystä... Laitoin siinä tiskillä tilauksen vetämään,saa nähdä
jos alkaisi ilmestyä ihan postilaatikkoon... Vähän jälkikäteen hymyilin mielessäni kun tyttö muun ohella kysyi onko minulla
Mitsubishia,varmaan vähän sillä ajatuksella olisinko "oikeutettu" lehteen,mitäs siihen muuta sanomaan kuin että "on"... ;D
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Eipä ole koskaan lehteä tullut enkä ole edes yhtään numeroa nähnyt missään, kai se on sitten suunnattu lähinnä uusien Mitsujen omistajille?
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Lehden saa jokainen klubilainen kotiinsa auton iästä riippumatta, jos toimittaa minulle osoitetietonsa privalla. :peukku Nyt on jo kaksi ilmoitusta tullut, joiden osoitetiedot olen toimittanut eteenpäin, mutta lehti on jäänyt tulematta. Molemmat olivat jälkimmäisessä lähetyslistassa, joten minun on syytä tarkistaa Vemiciltä, että viesti on mennyt perille. Ilmoitan heti, kun saan tiedon.
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Skydiver sanoi
Lehden saa jokainen klubilainen kotiinsa auton iästä riippumatta, jos toimittaa minulle osoitetietonsa privalla. :peukku Nyt on jo kaksi ilmoitusta tullut, joiden osoitetiedot olen toimittanut eteenpäin, mutta lehti on jäänyt tulematta. Molemmat olivat jälkimmäisessä lähetyslistassa, joten minun on syytä tarkistaa Vemiciltä, että viesti on mennyt perille. Ilmoitan heti, kun saan tiedon.
Mitenkäs jos on muuttanut,niin pitääkö sulle ilmoittaa uus osoite??
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

samitsu sanoi
Eipä oo lehteä tullut viime aikoina,sain uusimman sitten tuolta näyttelystä... Laitoin siinä tiskillä tilauksen vetämään,saa nähdä
jos alkaisi ilmestyä ihan postilaatikkoon... Vähän jälkikäteen hymyilin mielessäni kun tyttö muun ohella kysyi onko minulla
Mitsubishia,varmaan vähän sillä ajatuksella olisinko "oikeutettu" lehteen,mitäs siihen muuta sanomaan kuin että "on"... ;D

Olisit alkanut vähän luettelemaan tärkeimpiä niin eiköhän tuo olisi uskonut... ;D
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Nuhapumppu sanoi
Mitenkäs jos on muuttanut,niin pitääkö sulle ilmoittaa uus osoite??

Kyllä. Osoitteet eivät päivity ilman ilmoitusta - tosin tietysti posti tuo tietyn ajan vanhaan osoiteeseen tulevat postit uuteen osoitteeseen, mikäli sopimus on tehty, mutta jatkoa ajatellen ilmoitus on tehtävä.
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Way to go, Vemic & suomen posti (vaimikänytolikaan, Itella?). Tuli lehti sitten tänään, ja olipa vielä vapaaliputkin välissä. :mad: :seina
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Heitetäänpäs tämmönen vanha juttu esille. Eli on tullu itsellä muutettua ja sen jälkeen ei ole lehteä enää postilaatikkoon kolahtanut. Onko kyseisen lehden saamiseksi omaan luukkuun tehtävä ilmoitus Mitsubishiclubin kautta vai onko lehdellä joku oma toimituksen sähköpostiosoite, mihin voi uuden osoitteen ilmoittaa?
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Driver-lehden rintamalla on tosiaan ollut hiljaista. Laitan kyselyä Vemicille asiasta ja varmistan, ettei lehteä ole kuopattu kaikessa hiljaisuudessa. Kiitos asian nostamisesta, sillä itse en ollut vielä osannut kaipailla lehteä ennen tätä uppausta.
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Mulle taas tuli viimeksi kaks kappalesta noita lehtiä, toinen irrallaan ja toinen oikein muovikuorissa.. ;D
 
Vs: Uus mitsubishi driver lehti!

Seuraava Driver-lehti ilmestyy vasta vuoden lopulla/alkuvuodesta riippuen tehtaan aineistosta, joten vaikka lehteä ei ole vähään aikaan kuulunut, niin kyllä se vielä sieltä tulee.
 
Takaisin
Ylös Bottom