Uusi 2008 Lancer

Vs: Uusi 2008 Lancer

MitsuMi sanoi
No kyllä ne ovat tuon IS:n jutun perusteella juuri Ralliart:sta nokivasaraa tekemässä ;D
Ralliart:sta olisi tuon jutun perusteella tulossa kolme bensa versiota ja yksi kiisseli.

Oho, enpäs huomannutkaan lukea sitä laatikkoa mis oli ne tekniset tiedot ;D

Noh toivon mukaan odotettavissa olis sitten erittäin munakas diiseli ;D ;D
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

kmk sanoi
Mahdollisesti hyviä uutisia kuitenkin; lähtiessä olin puheissa automyyjän kanssa ja se kerto että parannuksia autoon on luvassa.
Mitsu suunnittelee parempaa äänieristystä ja se mahdollisesti asennettaisiin jo myytyihin autoihinkin. Se sisälsi lokareihin jotain, paksumman maton takaluukkuun ja eristeen hattuhyllyn alle ilmeisesti siihen pellin päälle joka nyt loistaa paljaana takaluukun katossa.
Näitä kannatta odotella kuitenkin vasta syksyllä.

Lisäksi hän puhui, että maahantuojan kanssa oli ollut puhetta radion kuuluvuuden parantamisesta ja ratkaisu voisi olla esim. antennin vahvistin.
onkos näistä tullut mitään lisäinfoa?
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

kapsu sanoi
onkos näistä tullut mitään lisäinfoa?

Soitin vemixille ja ne sano siel et syksyllä aletaan asentamaan, koska sillon kesälomakausi on ohitte kaikilta asentajilta ja saadaan se tehokkaasti hoidettua alta pois. En sit tiedä et tuleeko sinne äänieristyksen asentamiseen erillinen kutsu vai mikä on homman nimi? Kertoivat mulle että takakonttiin (mitä se tarkottaaki sit?) ja takapenkkien alle tulee äänieristettä. Eli ei ainakaan siis oviin tai kattoon tai muualle.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Vaikka asia ei itseäni oikeastaan koske niin kerron kumminkin.
Sisko tyttö meni sitten tilaamaan uuden lancerin :peukku
1,8 intense mustana ja hieman lisäherkkuja oli rustaillut listalta.
Mukava päästä sitten testailemaan kun aikanaan saapuu auto.
Jokohan noihin juuri tilattuihin muuten asennetaan valmiiksi tuota paljon puhuttua äänieristystä +
muuta parantelua, tiedättekö??
Toivotaan että on kelpo peli sitten.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Devi82 sanoi
Sisko tyttö meni sitten tilaamaan uuden lancerin

Toivotaan että on kelpo peli sitten.

Hieno valinta siskollas.

Mul nyt 10000 ajettu ilman mitään ongelmia ja niinkuin olen täällä asiasta aikaisemmin maininnut niin noi ääni ongelmat ei oo mua häirinny ja jos häiritsee niin mankkaa vaan kovemmalle.

Hyviä ja hauskoja kilsoja siskolles. :driver :peukku
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Mixo sanoi
takakonttiin (mitä se tarkottaaki sit?)

Kuulin serkulta että toi tarkottaa sitä poikkipalkkia joka on siel hattuhyllyn alla, että se pinnotettaisiin, muuallehan siellä ei voikkaan mitään laittaa.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Olipa ittellä ajossa huippuvarusteilla varustettu 1.8 -litrainen versio. Käsitti kaiken nahkapenkeistä rattivaihteisiin :peukku Tuossa alhaalla kuvia ja videoita ajotietokonenavigointimultimedia -systeemistä, joka osaa soittaa DVD -leffoja, näyttää kuvia, tallentaa CD -levyn vehkeen muistiin jne.jne...

http://juggis.1g.fi/kuvat/Lancer%202008/

Tykkäsin kovasti :driver

Tehoa ois saanu olla enemmän... evoa ja ralliarttia odotellessa :kuningas
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

MakeT sanoi
Kuulin serkulta että toi tarkottaa sitä poikkipalkkia joka on siel hattuhyllyn alla, että se pinnotettaisiin, muuallehan siellä ei voikkaan mitään laittaa.

Sitä laitetaan koko takakontin leveydeltään ja takalokasuojien päälle(sisältä) ja sit taakse kylkiin sellasta vaahtomuovin tyylistä... siis kunnon palapeli paketti... mikä liimaillaan.. :p
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Nyt on sitten uusi Evolution nähty Neste rally finlandissa... Oli siellä euroopan ensiesittelyssä.

Kamera lauloi ja housut kastui...
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Heh, tuli huomattua aika vänkä jutska tuosta autosta. Sivuvilkuista (just ne pienet mitkä on 'etulokareissa' kiinni) ei pysty vaihtaa polttimoa. Ajattelin sen vaihtaa johonkin vähän vähemmän oranssiin, mutta eipä onnistu kun se kuori ja poltin on likipitäen yhtä puuta. Ohjekirjassakin vissiin sanottiin et pitää hankkia se koko vilkkuhässäkkä sit jos se palaa, ei selvii enää niin perinteisellä polttimonvaihdolla. Ihme vekotin! Villi veikkaus on et ne vilkut maksaa joku 25/kpl. :(
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Mixo sanoi
Heh, tuli huomattua aika vänkä jutska tuosta autosta. Sivuvilkuista (just ne pienet mitkä on 'etulokareissa' kiinni) ei pysty vaihtaa polttimoa. Ajattelin sen vaihtaa johonkin vähän vähemmän oranssiin, mutta eipä onnistu kun se kuori ja poltin on likipitäen yhtä puuta. Ohjekirjassakin vissiin sanottiin et pitää hankkia se koko vilkkuhässäkkä sit jos se palaa, ei selvii enää niin perinteisellä polttimonvaihdolla. Ihme vekotin! Villi veikkaus on et ne vilkut maksaa joku 25/kpl. :(
Saattaahan toi olla noinkin? Otitko koko vilkun irti lokasuojasta?
Takana noissa on yleensä johto ja poltin kiinni. Noihin saattaa käydä myös jonkun muun auton tarvike(Hella) hässäkkä?
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Markok sanoi
Saattaahan toi olla noinkin? Otitko koko vilkun irti lokasuojasta?
Takana noissa on yleensä johto ja poltin kiinni. Noihin saattaa käydä myös jonkun muun auton tarvike(Hella) hässäkkä?

Otin vilkun irti kokonaan. Hassuu vaan silti ettei voi vaihtaa vaan sitä pelkkää polttimoa. :p
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Samantyylinen ratkaisu jo muutamissa muissakin autoissa. Esim. Oct II peilinvilkku, ei voi vaihtaa poltinta > osta koko lyhty. Luulisin että yleistyy koko ajan kun ledit tulee lyhtyihin.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Antsah sanoi
Istuttiin liikkeessä kaverin kanssa sellaisessa 2.0 diesel intensessä, jossa piti käsittääkseni olla ne sport-jakkarat, minun ja kaverin mielestä ne tuntu ihan samanlaiselta kuin ne bensa invitenkin istuimet ???
Mites tämä nyt lopulta oli, onko noissa mitään parempia jakkaroita ollut tarjolla?

Ja jokos on äänieristyshuoltoja tulossa?
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

mulla ollu se äänieristys paketti jo muuan viikon paikoillaan ja perästä kuuluvat äänet vaimeni ihan kivasti mutta nyt kuulostais että edestä kuuluis ääntä, tiiä sitte... sinne hattuhyllyn alle näkyvien metallien päälle ei tullu mitään. 2h ne asensi jotain, takapenkkien alle ja takapöyräkoteloiden päälle ne kai laittoi jotain ja paksumman maton "vaahtomuovien" kera siihen takakontin lattiamattojen alle. näytti niinkuin ois ollu paksummat kankaat myös takapenkkien selkänojien takana.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Mulle laitettiin kans muutama viikko sit se äänieristyspaketti. Kaikki samat hommelit tehtiin mitä 'duunari'lle. Mun mielestä äänet ei kamalasti hiljentyny, mut se ihan korkein ääni saattoi hävitä. Ei käy enää samalla tavalla korviin se melu. Mut jos on esimerkiks pienempiprofiiilsemmat renkaat niin saattaapa auttaa vähän enemmän.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Missä liikkeessä teille on niitä eristeitä laitettu?

Mulle automyyjä (Veho Hatanpää) hehkutti heti auton oston jälkeen keväällä, että semmoset on tulossa
ja kehu heti soittavansa kun on saatavilla.

Eipä ole soittoo kuulunu vaikka olen käynyt pari kertaa niitä kyselemässäkin jo elokuun puolella.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

mulle laitettiin oulun veholla. kävin kyseleen niitä ja kun sattui muutama paketti niillä olemaan hyllyssä niitä, niin otettiin samantien aika asennukseen ja siitä se sit eteni. mulla on takakontissa se kaukalomattokin niin sekin saattaa viedä osan melusta pois. radion kuuluvuudelle pitäs vielä jotain saada tehtyä kun kuuluu mun mielestä aika pask... radio kanavat, cd soitin kyllä pelittää ja kuuluu hyvin. helmalevikkeiden takapäähän ja kaariin jouduin liimaileen kirkasta teippiä (teippiliikkeestä) kun alko ilmaantuun kiveniskemiä aika paljon, roiskeläpätkin on, mutta ne ei auta mitään kun ne on ne lankun omat ihan liian pienet läpät. samalla ostin mustaa teippiä etukilven alle ja asensin mustan maskin :driver
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

duunari sanoi
mulle laitettiin oulun veholla. kävin kyseleen niitä ja kun sattui muutama paketti niillä olemaan hyllyssä niitä, niin otettiin samantien aika asennukseen ja siitä se sit eteni. mulla on takakontissa se kaukalomattokin niin sekin saattaa viedä osan melusta pois. radion kuuluvuudelle pitäs vielä jotain saada tehtyä kun kuuluu mun mielestä aika pask... radio kanavat, cd soitin kyllä pelittää ja kuuluu hyvin. helmalevikkeiden takapäähän ja kaariin jouduin liimaileen kirkasta teippiä (teippiliikkeestä) kun alko ilmaantuun kiveniskemiä aika paljon, roiskeläpätkin on, mutta ne ei auta mitään kun ne on ne lankun omat ihan liian pienet läpät. samalla ostin mustaa teippiä etukilven alle ja asensin mustan maskin :driver

Tänään kävin Veholla ja sain kans ajan eristeasennukseen.

Radiosta täytyy kyllä myös todeta, että huonosti kuuluu.
Mulla jo toinen yksilö menossa kun alkup. ratio pimeni tyystin.
Löytysköhän markkinoilta jälkiasenteisia antenninvahvistimia?

Mulla löytyy myös ne naurettavat kuraläpät ja kiveniskuteippi kans harkinnassa.
Tuntuu tulevan herkästi kiveniskuja. H..vetin vesivärimaalit.

Ostikko maskin Veholta...Oliko tyyris?
Mä oon harkinnu sitä kromireunusmaskia siihen ala-aukkoon ja kulmapaloja takapuskuriin, mutta en ole hintaa uskaltanu vielä kysyä.

Eibachin jouset tuli kans laitettua ja ulkonäkö parani huomattavasti...ei keuli enään. Kallistelu väheni ja mukavuus säily samalla tasolla. Tyytyväinen olen.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Sportbackista on julkaistu kunnon kuvat:
http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2009-lancer_sportback/

Samoin sportback ralliartista:
http://www.netcarshow.com/mitsubishi/2009-lancer_sportback_ralliart/

:)
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

veholta ostin maskin ja tais maksaa 110e pienen tinkauksen jälkeen, eipä ne tainnu ku 10e hinnasta puottaa :seina. eipä ne veholla ainakaan mulle oo paljoo alennuksia jakanu. tuo teippi tuohon kilven alle ois tainnu olla jotain 40e luokkaa veholla,mutta hain teippi liikkeestä vähän isomman palan ja sattui olemaan vielä sopivasti maskin reunojen värinen niin ostin sieltä ja asensin saippuavesi+kuumailmapuhallinta käyttäen ja leikkasin lopux reunoja pitkin niin tuli todella hyvä.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Tässä olisi auton osto edessä ja Lanceriin kallistun. Osaiskohan joku heittää vertailua uuden ja "vanhan" välillä. Eli 1,8 sport intense vs. 2.0 intense sedan.
Kokemuksia (ehkä molemmista) jne.

Ja saa siirtää jos on liian off-topic. (korkkaus viesti)
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Haluaisin tietää onko foorumi täällä erityistä uusi Lancer? ;D ;D

Hi, may i know is there a forum here special for the 2008 new lancer? ;D ;D
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Yes in USA is this http://forums.evolutionm.net/index.php#lancer-evolution-x-forums

Im finland, i dont really know.

-"Juu, USAssa tuo http://forums.evolutionm.net/index.php#lancer-evolution-x-forums

Suomesta en tosiaan tiedä" ;)
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

te joilla jo on uudessa lankussa madallusjousisarjat alla niin paljonko oli todellista laskua ja millä jousilla ? huomaako ajettavuudessa millaisia eroja vakioon ? koittanu tässä etsiä eri vaihtoehtoja mutta muutamalta valmistajalta vaan löytäny koko jousia. eibach pro-kit tuntuis kiinnostavimmalta. kokemuksia kellää kyseisestä merkistä ?
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

duunari sanoi
te joilla jo on uudessa lankussa madallusjousisarjat alla niin paljonko oli todellista laskua ja millä jousilla ? huomaako ajettavuudessa millaisia eroja vakioon ? koittanu tässä etsiä eri vaihtoehtoja mutta muutamalta valmistajalta vaan löytäny koko jousia. eibach pro-kit tuntuis kiinnostavimmalta. kokemuksia kellää kyseisestä merkistä ?

Another cool !!! looking ride ;D ;D
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

duunari sanoi
te joilla jo on uudessa lankussa madallusjousisarjat alla niin paljonko oli todellista laskua ja millä jousilla ?

Meillä on Mixo:n kanssa ollu jo kesästä lähtien madallusjouset alla ja mä oon ainakin ollut tyytyväinen, auto on nyt lähempänä ajettavuudeltaan edellistä eli 2 litrast STW:tä mikä mul oli. 35 mm piti olla madallus ja merkkiä en muista. Mahtaiskohan toi Mixo muistaa.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

MakeT sanoi
Meillä on Mixo:n kanssa ollu jo kesästä lähtien madallusjouset alla ja mä oon ainakin ollut tyytyväinen, auto on nyt lähempänä ajettavuudeltaan edellistä eli 2 litrast STW:tä mikä mul oli. 35 mm piti olla madallus ja merkkiä en muista. Mahtaiskohan toi Mixo muistaa.
Saakos tuossa takana camberit kohdilleen madalluksen kanssa, onko säädettävissä?
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

duunari sanoi
te joilla jo on uudessa lankussa madallusjousisarjat alla niin paljonko oli todellista laskua ja millä jousilla ? huomaako ajettavuudessa millaisia eroja vakioon ? koittanu tässä etsiä eri vaihtoehtoja mutta muutamalta valmistajalta vaan löytäny koko jousia. eibach pro-kit tuntuis kiinnostavimmalta. kokemuksia kellää kyseisestä merkistä ?

Kesällä asentelin Eibach Pro-Kitin ja olen tyytyväinen. Mutkissa huomaa eron alkuperäiseen, mutta ei juuri muuten. Mukavuus ei kärsinyt.
Mitalla en tarkistanut todellista laskua, mutta ulkonäöllisesti juuri se mitä hain, eli keulimisesta pääsi eroon. Alla ennen ja jälkeen kuvat.

beforeeu6.jpg


afterbm9.jpg
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

kapsu sanoi
Saakos tuossa takana camberit kohdilleen madalluksen kanssa, onko säädettävissä?

Täytyy sanoa että ei hajuakaan, en ole tarkastanut kulmia vaihdon jälkeen mutta mitä renkaista päällepäin vaikutti ni ei ollu nähtävää eroa tullu yhdessä kesässä joten kaippa kulmat vissiin aika hyvät on ja kohillaan. Muuta en osaa sanoa. :peukku

Kuvagalleriassa JaniT kuvailut niin sieltä löytyy myös kuvia madalluksista, siis mun ja Mixon auton.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

kmk sanoi
Mitalla en tarkistanut todellista laskua, mutta ulkonäöllisesti juuri se mitä hain, eli keulimisesta pääsi eroon. Alla ennen ja jälkeen kuvat.

Aika huomattavan paljon paremman näköinen Eibachin jousilla. Eibachilla on usein ollut ongelmana että etupää jää korkean näköiseksi verrattuna takapäähän mutta tässä tapauksessa näyttäisi olevan juuri sopiva.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

kapsu sanoi
Saakos tuossa takana camberit kohdilleen madalluksen kanssa, onko säädettävissä?

Mulla on kulmat katottu, eikä takana mitään säätöjä muistaakseni ollut tai ei niitä ainakaan säädetty, koska arvot oli valmistajan
suositusten sisällä ja vielä suht samat molemmin puolin.

Suuremmalla laskulla varmasti tulisi säädöille tarvetta kuitenkin.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

MakeT sanoi
Meillä on Mixo:n kanssa ollu jo kesästä lähtien madallusjouset alla ja mä oon ainakin ollut tyytyväinen, auto on nyt lähempänä ajettavuudeltaan edellistä eli 2 litrast STW:tä mikä mul oli. 35 mm piti olla madallus ja merkkiä en muista. Mahtaiskohan toi Mixo muistaa.

Ne on H&R jouset sekä Mixolla että Makella :)
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Jani T sanoi
Ne on H&R jouset sekä Mixolla että Makella :)

Hahaa! Hyvä et joku muistaa. :D Mä yritin muistaa ettiä autosta sen jousien manuaalin mut olimpas unohtanu.. Kiitokset tiedosta JaniT! ;)
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Tervehdys kaikille. Ostin kesällä Lancer 1.8 intensen (thunder blue), ja olen ollut erittäin tyytyväinen autoon. Olisi pari kysymystä. Antaako moottorin vakio ilmanotto zydeenin vaihto esimerkki greenin vapaavirtaussuotimeen lisäpotkua autolle? Onko siis järkeä laittaa vapaavirtaussuodin vakion tilalle ja meneekö takuu umpeen jos vaihtaa. Toinen asia mikä häiritsee auton muuten niin täydellisessä ulkonäössä on tuo pilli pakoputki ja että pakoputki on lähes äänetön mikä ei ole hyvä juttu mielestäni. Takuu ilmeisesti menee myös jos vaihtaa pakoputken.

Jotain tämän näköistä putkea olisi tarkoitus: http://www.youtube.com/watch?v=0llzEK4DzGQ

Tämä kuulostaa hyvältä http://www.youtube.com/watch?v=0XrD82UtkJI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=80lc6reWEnI
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Käykö tämä magnaflown vaimennin lanceriin?

http://www.partboys.net/product_info.php?cPath=25_28&products_id=112

tai tämä http://www.partboys.net/product_info.php?cPath=25_29&products_id=104
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

MakeT sanoi
Meillä on Mixo:n kanssa ollu jo kesästä lähtien madallusjouset alla ja mä oon ainakin ollut tyytyväinen, auto on nyt lähempänä ajettavuudeltaan edellistä eli 2 litrast STW:tä mikä mul oli. 35 mm piti olla madallus ja merkkiä en muista. Mahtaiskohan toi Mixo muistaa.

:eek:fftopic

Tullu tossa nyt ajeltuu enemmänkin tommosella 2.0 sport stw vai onko ny intense mut kummiski sillä parhaalla alustalla. On se vaan IMO paras etuvetomitsu ohjaukseltaan mitä oon ajanu :peukku
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Uusi Lanceri vetäisi sitten täydet 5 tähteä Euroncapista! :D

http://www.euroncap.com/tests/mitsubishi/lancer.aspx

Mitsullahan alkaa olemaan turvallisuusasiat kohdallaan.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Tais siis tulla tehtyä hyvä työ kun vaimolle uuden auton vaihdoin, on ainakin turvallisempi vissiin ku vanha Lanccu oli :peukku
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Mihin on kadonnut diesel ja 1.8bensa Lancerit? Tarjolla vain 1.5 kottura ja erikoismallit.
Ei voi kyllä ymmärtää näitä kuvioita :-\
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

kapsu sanoi
Mihin on kadonnut diesel ja 1.8bensa Lancerit? Tarjolla vain 1.5 kottura ja erikoismallit.
Ei voi kyllä ymmärtää näitä kuvioita :-\

Samalla voi ihmetellä mihin on kadonnut 80% vakiovarusteista. (no pois toki suomimalleista on vastaus, tällä saadaan hinta kilpailukykyisemmäksi (?), koska ruotsimalleista löytyy bt handsfreet jne rockford systeemit)
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

kapsu sanoi
Mihin on kadonnut diesel ja 1.8bensa Lancerit? Tarjolla vain 1.5 kottura ja erikoismallit.
Ei voi kyllä ymmärtää näitä kuvioita :-\

Lanseeraavat 1.8 DI-D (150hv) dieselin ja sen 1.6 (117hv) bensakoneen luultavasti hyvinkin pian. Eiköhän tuo mallien poistuminen sitä enteile. Vanha 1.5 bensakone saattaa jäädä köyhästi varusteltuna hinnat alkaen malliksi?
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

MikkoM sanoi
Lanseeraavat 1.8 DI-D (150hv) dieselin ja sen 1.6 (117hv) bensakoneen luultavasti hyvinkin pian. Eiköhän tuo mallien poistuminen sitä enteile. Vanha 1.5 bensakone saattaa jäädä köyhästi varusteltuna hinnat alkaen malliksi?
Veikkaisin kyllä, että 1,5:sen tulee korvaamaan tuo uusi 1,6:nen ja siitä tulee myös alkaen malli. Ei olisi mitään järkeä pitää myynnissä 1,5 ja 1,6 konetta. Näin ollen konevaihtoehdot tulevat vain vähenemään.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Kunhan nyt vain tulisivat ne uudet koneet, nykytilanne on onneton. Hassua jättää tämmöinen välivaihe ettei diiseliä saa lainkaan. ..ja siltikin se 1.8 olis saanut jäädä tarjolle.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Välivaihe dieseliin tuli ilmeisesti sen takia, kun vag lopetti pumpparikoneiden teon ja ei ollut mitään muutakaan sopivaa myllyä tähän väliin. Ei kannata alkaa sorvaamaan väkisin jotain konetta muutaman kuukauden takia.
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

Moro

Tulipa hankittua ensimmäinen Mitsu. Vuoden -08 1.8 Intense Sports Sedan Lanceri. Lieko jonkun foorumilaisen vanha. Kysymys koskee auton valoja, jotka on tummennettu ilmeisesti lakalla (profiilissa kyvia), että ovatko ne laillisia (hyväksyykö katsastusmies),jos ei niin, onko kokemuksia lakan poistamisesta. Vaihtoehtona olisi tietenkin uusien hankkiminen.

Onko purukalla tietoa Ralliart valoista, meneekö ne suoraan paikoilleen vanhojen tilalle.

Mikko
 
Vs: Uusi 2008 Lancer

vähä katsurista kiinni, itellä ei oo tullu mitää sanomista noista omista takavaloista mutta entisessä autossa oli koko punaset takavalot ni katsastus ukkeli anto huomautuksen ku vilkku näytti punasta, eipä auttanu vaikka koitin selittää et onha jenkki autoissakii punaset vilkut
 
Takaisin
Ylös Bottom