uusi soitin, alkuperäiset kajarit?

paablo

Stigma
Liittynyt
25 Helmikuu 2006
Sijainti
Lahti
..eli kysymys kuuluu näin että; siis jos uusin ton -90 lukusen kasetti-dekkisen cd-boxilla varustetun kenwoodin johki tuoreempaan mp3-soittimeen, ja liitän ton vanhan boxin siihen niin paraneeko noi saundit sillä hitustakaan, vai tartteeko mun vielä alkaa noita alkuperäisiä kaiuttimia uusimaan.. ajatellaan äänentoistoa nyt vaikka ihan radio tai cd käytössä? Kiitos T.Vähemmän hifisti :driver
 
paablo sanoi
..eli kysymys kuuluu näin että; siis jos uusin ton -90 lukusen kasetti-dekkisen cd-boxilla varustetun kenwoodin johki tuoreempaan mp3-soittimeen, ja liitän ton vanhan boxin siihen niin paraneeko noi saundit sillä hitustakaan, vai tartteeko mun vielä alkaa noita alkuperäisiä kaiuttimia uusimaan.. ajatellaan äänentoistoa nyt vaikka ihan radio tai cd käytössä? Kiitos T.Vähemmän hifisti  :driver
Liität vanhan cd-boksin uuteen soittimeen??? Onnistuukohan?
No kuitenkin vakio kajareille soitinta vaihtamalla tuskin äänenlaatu paranee, mutta radio kuuluu todennäköisesti paremmin..
Vaihda samalla paremmat kajarit, niin varmasti huomaat eron.
 
Niin no Vesku, kun tuossa vanhassa soittimessa ei koko cd-soitinta ollu laisinkaan (paneelissa..), niin ajattelin että tuon boxin vois sitte ohjata siihen uuteen soittimeen jotenski.. mutta kuten totesinkin niin minä näistä tiiä :p Ps. ehkä mä lähen sitte kans tonne Bilteemaan kaiutin ostoksille ::)
 
paablo sanoi
Niin no Vesku, kun tuossa vanhassa soittimessa ei koko cd-soitinta ollu laisinkaan (paneelissa..), niin ajattelin että tuon boxin vois sitte ohjata siihen uuteen soittimeen jotenski.. mutta kuten totesinkin niin minä näistä tiiä  :p Ps. ehkä mä lähen sitte kans tonne Bilteemaan kaiutin ostoksille  ::)

Tässä sinulle hyvä neuvo:
Mene johonkin Autohifi liikkeeseen, ei biltemaan.
Esität myyjälle tarpeesi, soitin kajarit eteen ja ehkä taakse. Kerro millaisen parannuksen haluat laitteistoon.
Pyydä "tiukka" tarjous pakettina. mieluusti paperille.
Sitten seuraavaan liikkeeseen ja sama juttu. Sitten voit käydä biltemassa katsomassa millaisen sieltä saa..
Ja ostat kamat sieltä mistä parhaalta tuntuu.
 
Takaisin
Ylös Bottom