Tere!
Mulla on tuomonen 98/99 v6 galantti ja ongelmana on korkea tyhjäkäynti kylmänä. Sinäsä kait aivan normaalia, mutta jos ulkona on esim: 20 celsiusta ja tyhjäkäynti on 1500-1700 siihen saakka, että kone saavuttaa normaalin lämmön. Entinen -98 2.0 galantti ei kireissä pakkasissakaan käynyt kuin n. 1000rpm. Eli onko tuo V6 ominaisuus vai onko siinä jotakin epänormaalia? Lisäisin vielä, että jos nostatan kierroksia ne jäävät n 2200rpm luokkaan.
Mulla ei ole ollut tätä autoa vielä talvipakkasilla, mutta olettaisin koneenkin tykkäävän paskaa moisesta huudatuksesta kylmillä keleillä. Auto on täysin huollettu toukokuussa, mutta tämä yksilö oli seisonut liki 2,5 vuotta myynnissä järjettömällä hinnalla. Kyllä ne huollossakin myönsi että varsin kauan pitää kiekkoja korkeella (jopa 10min).
Jumittaako joku vai onko jotain tukossa koska lämpimänä toimii kuin unelma. Belgiasta tuotu, 155tkm.
Mulla on tuomonen 98/99 v6 galantti ja ongelmana on korkea tyhjäkäynti kylmänä. Sinäsä kait aivan normaalia, mutta jos ulkona on esim: 20 celsiusta ja tyhjäkäynti on 1500-1700 siihen saakka, että kone saavuttaa normaalin lämmön. Entinen -98 2.0 galantti ei kireissä pakkasissakaan käynyt kuin n. 1000rpm. Eli onko tuo V6 ominaisuus vai onko siinä jotakin epänormaalia? Lisäisin vielä, että jos nostatan kierroksia ne jäävät n 2200rpm luokkaan.
Mulla ei ole ollut tätä autoa vielä talvipakkasilla, mutta olettaisin koneenkin tykkäävän paskaa moisesta huudatuksesta kylmillä keleillä. Auto on täysin huollettu toukokuussa, mutta tämä yksilö oli seisonut liki 2,5 vuotta myynnissä järjettömällä hinnalla. Kyllä ne huollossakin myönsi että varsin kauan pitää kiekkoja korkeella (jopa 10min).
Jumittaako joku vai onko jotain tukossa koska lämpimänä toimii kuin unelma. Belgiasta tuotu, 155tkm.